PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starbucks: Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • 03 sty 2012 14:44

Starbucks: Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce

Rok 2011 był dla nas wyjątkowo udany. W pełni zrealizowaliśmy nasze plany biznesowe. W ciągu minionych 12 miesięcy podwoiliśmy liczbę kawiarni Starbucks na polskim rynku - mówi Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Pierwsza lokalizacja sieci przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta w kwietniu 2009 roku. Do końca 2010 roku w Polsce funkcjonowało już dziewięć kawiarni Starbucks.

- Od początku tego roku otworzyliśmy dziewięć nowych lokali, z tego trzy w takich miastach, jak Szczecin, Gdańsk i Gdynia, w których nasza marka nie była dotychczas obecna. Nasze kawiarnie można już znaleźć w siedmiu największych miastach Polski. Poza wymienionymi wcześniej są to Warszawa, Wrocław, Kraków i Poznań. - podała Izabela Winsztal. W ostatnich dniach grudnia sieć powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje w stolicy.

Dodaje, że zgodnie z polityką AmRestu, który zarządza kawiarniami w Polsce, Czechach i na Węgrzech, nie ujawniane są dane inwestycyjne dla poszczególnych rynków.

- Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce. Od początku obecności w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy otwierać nasze kawiarnie krok po kroku, po jednej w starannie wybranych lokalizacjach, tam, gdzie chcą nas znaleźć klienci. Mogę powiedzieć, że planujemy dalszy rozwój w dużych miastach, zarówno na nowych rynkach, jak również tam, gdzie marka jest już obecna - komentuje menedżerska marki Starbucks.

Przedstawiciele marki pokładają spore nadzieje związane z Euro 2012. - Niezmiernie cieszy nas fakt, że we wszystkich miastach, w których rozgrywane będą mecze w ramach Euro 2012, czyli w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i w Gdańsku, znajdują się kawiarnie Starbucks. Liczymy na to, że fani piłki nożnej, którzy w czerwcu przyszłego roku przyjadą do Polski, w czasie swojego pobytu w naszym kraju chętnie odwiedzą kawiarnie Starbucks, zwłaszcza, że większość z nich z pewnością zna naszą markę ze swojego rodzimego rynku. Spodziewamy się, że najwięcej osób będzie przychodzić do naszych lokali, które znajdują się przy najbardziej reprezentacyjnych ulicach oraz na rynkach miast, gdzie kibice będą gromadzić się, aby wspólnie dopingować swoje drużyny narodowe - podsumowuje Izabela Winsztal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA