PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starbucks rozszerzy ofertę o alkohole

  • Autor: TVN24
  • 20 mar 2014 10:37

Amerykański Starbucks chce sprzedawać alkohol. Popularna na całym świecie sieć kawiarni planuje rozszerzyć swoją ofertę o drinki i wino, a także lekkie przekąski. Zmienione menu będzie dostępne w lokalach wieczorami - podaje TVN24.

REKLAMA

W nowej strategii sieć kawiarni chce skupić się na sprzedaży towarów nie związanych z kawą. W menu pojawi się więcej soków, herbat, żywności, a także alkohol. Według planów Starbucksa alkohol miałby być podawany w kawiarniach dopiero wieczorami. W menu pojawiłby się drinki i wino.

Firma pierwszy raz wprowadziła do menu alkohol już w październiku 2010 roku w kawiarni w Seattle. W styczniu 2012 roku testowo wprowadzono to rozwiązanie w 25 lokalach w Chicago, Atlancie i Południowej Kalifornii. Klienci mogli zamówić drinki i wino dopiero po godz. 16. Menu wzbogaciło się też m.in. o szaszłyki z kurczaka, makaron z truflami i serem, czy czekoladowe fondue. Obecnie z taką ofertą można się spotkać w 40 miejscach.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA