PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starbucks wejdzie do kolejnych miast. Na celowniku są m.in. centra i biurowce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 27 kwi 2011 11:05

Starbucks wejdzie do kolejnych miast. Na celowniku są m.in. centra i biurowce

Na początku kwietnia br. Starbucks otworzył pierwszą kawiarnię w Trójmieście. Po uruchomieniu lokalu w Gdańsku, sieć chce teraz wejść do Gdyni. To nie koniec planów rozwojowych na ten rok - poinformowała portal Propertynews.pl Agnieszka Kozłowska, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowej i Wschodniej.

REKLAMA

- W tym roku planujemy dalszy rozwój w dużych miastach, zarówno na nowych rynkach, jak i w tych, w których marka jest już obecna - wyjaśniła nam Agnieszka Kozłowska.

Starbucks trzyma w tajemnicy informacje o nowych lokalizacjach, jednocześnie podkreślając, że Polska to dobre miejsce na inwestycje. - Rynek kawiarniany w Polsce jest jednym z najdynamiczniejszych sektorów gospodarki i wciąż ma on ogromny potencjał wzrostu, dlatego sieci kawiarni stale inwestują na tym rynku. Starbucks również planuje dalszy rozwój sieci swoich kawiarni w Polsce. Nie będziemy się jednak spieszyć z kolejnymi miejscami, ponieważ zamierzamy otwierać kawiarnie po jednej, starannie dobierając lokalizacje - podkreśliła Kozłowska.

Starbucks bardzo uważnie analizuje poszczególne rynki. Bierze pod uwagę różne czynniki, takie jak dostępne lokalizacje czy miejsca korzystne pod względem natężenia ruchu pieszych. - Nasze kawiarnie w Polsce zlokalizowane są w różnych miejscach: zarówno w historycznych kamienicach, przy głównych węzłach komunikacyjnych, w budynkach biurowych, jak i w centrach handlowych. Każde otwarcie nowej kawiarni jest dla nas wyjątkowym wydarzeniem i nie ma jednej nadrzędnej zasady, którą kierujemy się przy wyborze lokalizacji - powiedziała Kozłowska.

Na pytanie o rozwój w centrach handlowych Agniesza Kozłowska odpowiedziała: - Centra handlowe stanowią nie tylko miejsce zakupów, ale również w coraz większym stopniu miejsce rozrywki, w którym można miło i ciekawie spędzić czas. Kawiarnia Stabucks to idealne miejsce, żeby odpocząć po udanych zakupach czy spotkać się z bliskimi, a także poszerzyć swoją wiedzę na temat kawy.

W 30 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki znajduje się ponad 1600 kawiarni Starbucks. W Polsce działa ich 11, z czego 6 w Warszawie.

Sieć rozwija w naszym kraju firma AmRest Coffee Sp. z o.o. - joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA