PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Starbucks widzi w Polsce sporo miejsca na swoje kawiarnie

  • www.portalspozywczy.pl
  • 30 cze 2015 09:40

- W ubiegłym roku otworzyliśmy w Polsce trzy kawiarnie Starbucks. Zarządzamy siecią w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Co roku średnio otwieramy 7-8 lokali rocznie w tych trzech krajach. Nie jest to jednak sama pogoń za ekspansją, Otwieramy kawiarnie tam, gdzie jesteśmy oczekiwani i możemy świadczyć usługi na odpowiednim poziomie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

REKLAMA

- Należy bezwzględnie rozpatrywać każde miejsce, gdzie są klienci. Dla nas ważną rzeczą jest, aby budować dzienny rytuał, aby przywiązywać klientów do naszej marki i budować nową jakość picia kawy. Chcemy, aby nasi klienci mieli możliwość skorzystania z naszej oferty w drodze do szkoły czy pracy, ale także wychodząc prosto z domu. W Czechach już działa kilka kawiarni na osiedlach mieszkaniowych, a teraz szukamy najlepszych tego typu lokalizacji na rynku polskim.  Stawiamy także na galerie handlowe, główne ulice miast, place i rynki - tłumaczy Adam Mularuk.

W ubiegłym roku sieć Starbucks uruchomiła pierwszą kawiarnie sezonową – w Gdyni. - Był to sukces i planujemy kolejne tego typu przedsięwzięcia w przyszłości - dodaje przedstawiciel marki.

Starbucks planuje dwutorowy rozwój sieci.

 Czytaj więcej: Brand President Starbucks: Na polskim rynku jest sporo miejsca na nasze kawiarnie

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA