PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stary Browar: Dobre marki tworzy się długo i na długo

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 lut 2017 08:28

Stary Browar: Dobre marki tworzy się długo i na długo Renata Gralec, dyrektor Centrum Stary Browar

Tej wiosny w Starym Browarze nie zabraknie zmian: zaplanowano remonty i nowe adaptacje. Część z nich już się rozpoczęła, a za chwilę ruszają kolejne realizacje. O wiosennej metamorfozie poznańskiej galerii rozmawiamy z Renatą Gralec, dyrektor Centrum Stary Browar.

REKLAMA

W Starym Browarze w najbliższych tygodniach szykuje się wiele zmian. Co jest ich powodem?

W marcu 10 lat temu otworzyliśmy skrzydło Pasaż i czas trwania wielu umów wieloletnich mija właśnie teraz. Przedłużyliśmy sporo kontraktów, w tym kluczowych na duże powierzchnie, a kilka marek postanowiło skorzystać z okazji i przenieść się do większych lokali. Wśród brandów, które będą na większych metrażach są zarówno te globalne, jak i koncepty butikowe, które rozwijają się w naszym Centrum. Wprowadzanie najnowszego designu i otwieranie salonów flagowych jest w Starym Browarze na porządku dziennym.

Które marki zdecydowały się na najbardziej znaczące zmiany?

Decyzję o znacznym powiększeniu salonów swoich najmocniejszych marek podjął Inditex. Zara powiększy się o 800 mkw. aż do blisko 3000 mkw., bardzo też cieszę się, że możemy ogłosić, że pod koniec miesiąca otwarty zostanie u nas największy Massimo Dutti w Polsce. Będzie ponad dwukrotnie większy niż dotychczasowy salon. W tej chwili w Pasażu na dwukrotnie większą powierzchnię przenosi się iSpot, a na jego dotychczasowym miejscu swój nowy koncept otworzy Denon. W marcu prace nad drugim po Warszawie dużym salonem premium rozpocznie Martes Sport w świetnej i bardzo eksponowanej lokalizacji. To naszym zdaniem idealna odpowiedź na aktualne trendy aktywnego życia bardzo popularne w Poznaniu, gdzie amatorski sport staje się nieodłącznym DNA codzienności. Chcemy temu sprzyjać zarówno poprzez ofertę sklepów jak i aktywności, które np. latem proponujemy w naszym parku. Z nowości niemal za chwilę otworzy się u nas autorski koncept marek skandynawskich , a pełnią wiosny - najświeższy koncept Wojas i duobrandowy salon Intimissimi i Calzedonia, a obok niego rozpoznawalna i planująca dużą ekspansję w Polsce marka, z którą właśnie podpisaliśmy kontrakt. Wkrótce oficjalnie zdradzimy jej nazwę i podamy więcej szczegółów na temat zmian związanych z rozwojem obecnych i pojawieniem się nowych marek w Starym Browarze.

Jak prowadzone właśnie relokacje mają się do strategii Starego Browaru?

Pozycja lidera rynkowego jaką ma Stary Browar wynika z tego, że dba o to co w nim dobre, a przy tym nieustannie się zmienia. Stałe jest to to, że kluczowa jest jakość naszej oferty i przestrzeni. Komponowanie shopping experience to dziś i sztuka i multidyscyplinarne wyzwanie, gdzie znaczenie ma design, technologia, psychologia, a wszystko harmonijne, niczym uszyte na miarę. Pracujemy więc zarówno nad dobrą ofertą, jak i przestrzeniami wspólnymi. To kolejny moduł zmian, które wdrożymy w 2017.

  • 1
  • 2
  • Porsche 2017-02-03 15:14:39
    Browar to słabe i drogie centrum , takie zmiany o jakich mowa w artykule tylko to potwierdzają , aż dziwne że Pani dyrektor nie dostrzega konkurencji w sąsiednich lokalizacjach i trzyma się kurczowo tego cyrku z wielka sztuką. Dlatego klienci coraz częściej omijają tą lokalizacje.
  • Darth 2017-02-03 14:22:17
    Ja tej kobiecie proponuje zajrzeć (bo chyba tego jeszcze nie robiła) do toalet galerii, którą zarządza. Wtedy zobaczy na czym polega jakość, unikalność i spektakularność Starego Browaru.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA