PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stary Browar w 2017 r. postawił na nowy styl i jakość

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 sty 2018 07:17

Stary Browar w 2017 r. postawił na nowy styl i jakość Stary Browar, fot. M. Zakrzewski

To był jeden z najintensywniejszych okresów w naszej historii. W 2017 roku podpisaliśmy łącznie 40 umów obejmujących zarówno nowych najemców jak i tych, którzy przedłużyli okres wynajmu. Ich podsumowanie daje obraz kondycji Starego Browaru i jego perspektyw – mówi Renata Gralec, dyrektor Centrum Stary Browar, analizując mijający rok.

REKLAMA

Znacząco rozbudowana oferta rodzinna, modernizacje, mocny tenant mix i zwiększenie wykorzystania powierzchni wspólnych to główne kierunki, jakie w 2017 r. realizowane były w jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Polsce.

Nowe marki

W 2017 roku w gronie najemców Starego Browaru pojawiło się 18 nowych marek. W branży odzieżowej kolejno były to: pierwszy w Polsce butik ze skandynawskimi markami premium dla kobiet Freya, duńska odzież męska Jack & Jones, duobrandowy salon Intimissimi & Calzedonia, obuwniczy Wojas, jubilerska Minty Dot i drugi w Polsce salon Dorothee Schumacher. Branża sportowa wzbogaciła się o liczący ponad 1000 m2 Martes Sport w koncepcie premium, multibrandowy Selectshop.pl dla fanów stylu street, skate i snowboardu oraz szkocką markę odzieży outdoorowej Trespass. Rozwinęły się również usługi: pojawił się pierwszy w Poznaniu salon Hop-Chop Barber Shop, a w przestrzeniach biurowych przy ul. Półwiejskiej działalność rozpoczęły firmy finansowe Caspar i F-Trust oraz szkoła językowa Berlitz. Oferta gastronomiczna Starego Browaru powiększyła się o stały lokal Cukierni Karpicko (dotychczas gościła tu wielokrotnie ze stoiskami) oraz o kuchnię azjatycką sieci Guty. Branża new-tech wzbogaciła się m.in. o pierwszy w Poznaniu (i drugi w Polsce) salon dronów DJI oraz nowe, bogatsze koncepty obecnych już tu marek (o czym niżej), a drogeryjna o Organique - producenta naturalnych kosmetyków.

Renegocjacje kontraktów

W związku z tym, że w 2007 r. otwarto w Starym Browarze skrzydło Pasaż, w 2017 roku przypadała rocznica dużej liczby umów wieloletnich.

 Wzmożony proces negocjacji z naszymi kluczowymi najemcami zaowocował długoterminową kontynuacją współpracy m.in. z takimi brandami jak marki grupy Inditex, Multikino, Empik, Van Graaf, COS, Marc o’Polo, S’portofino, Sunloox czy Mennica Polska. Niektóre z nich zdecydowały się na zmiany i tym sposobem zyskaliśmy największy w Polsce salon Massimo Dutti, a od maja także zdecydowanie większą Zarę, która wprowadziła moduł młodzieżowy Trafaluc, powiększyła działy dziecięcy i męski. Te zmiany podkreślają, że wiele firm ocenia Stary Browar jako miejsce, które się sprawdziło, przedstawiające wysoki potencjał biznesowy.” – mówi Dyrektor Starego Browaru.

Nowy styl i jakość

2017 rok upłynął także pod znakiem wprowadzania nowych konceptów i modernizacji. Dotyczyły one nie tylko salonów, ale i powierzchni wspólnych. Remonty i przebudowy odbyły się na ponad 10 tys. mkw. powierzchni komercyjnej, ponad 1 tys. mkw. powierzchni biurowej, trwa też remont 3 tys. mkw. powierzchni Multikina.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA