PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stary Browar w 2017 r. postawił na nowy styl i jakość

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 sty 2018 07:17

Stary Browar w 2017 r. postawił na nowy styl i jakość Stary Browar, fot. M. Zakrzewski

To był jeden z najintensywniejszych okresów w naszej historii. W 2017 roku podpisaliśmy łącznie 40 umów obejmujących zarówno nowych najemców jak i tych, którzy przedłużyli okres wynajmu. Ich podsumowanie daje obraz kondycji Starego Browaru i jego perspektyw – mówi Renata Gralec, dyrektor Centrum Stary Browar, analizując mijający rok.

REKLAMA

Znacząco rozbudowana oferta rodzinna, modernizacje, mocny tenant mix i zwiększenie wykorzystania powierzchni wspólnych to główne kierunki, jakie w 2017 r. realizowane były w jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Polsce.

Nowe marki

W 2017 roku w gronie najemców Starego Browaru pojawiło się 18 nowych marek. W branży odzieżowej kolejno były to: pierwszy w Polsce butik ze skandynawskimi markami premium dla kobiet Freya, duńska odzież męska Jack & Jones, duobrandowy salon Intimissimi & Calzedonia, obuwniczy Wojas, jubilerska Minty Dot i drugi w Polsce salon Dorothee Schumacher. Branża sportowa wzbogaciła się o liczący ponad 1000 m2 Martes Sport w koncepcie premium, multibrandowy Selectshop.pl dla fanów stylu street, skate i snowboardu oraz szkocką markę odzieży outdoorowej Trespass. Rozwinęły się również usługi: pojawił się pierwszy w Poznaniu salon Hop-Chop Barber Shop, a w przestrzeniach biurowych przy ul. Półwiejskiej działalność rozpoczęły firmy finansowe Caspar i F-Trust oraz szkoła językowa Berlitz. Oferta gastronomiczna Starego Browaru powiększyła się o stały lokal Cukierni Karpicko (dotychczas gościła tu wielokrotnie ze stoiskami) oraz o kuchnię azjatycką sieci Guty. Branża new-tech wzbogaciła się m.in. o pierwszy w Poznaniu (i drugi w Polsce) salon dronów DJI oraz nowe, bogatsze koncepty obecnych już tu marek (o czym niżej), a drogeryjna o Organique - producenta naturalnych kosmetyków.

Renegocjacje kontraktów

W związku z tym, że w 2007 r. otwarto w Starym Browarze skrzydło Pasaż, w 2017 roku przypadała rocznica dużej liczby umów wieloletnich.

 Wzmożony proces negocjacji z naszymi kluczowymi najemcami zaowocował długoterminową kontynuacją współpracy m.in. z takimi brandami jak marki grupy Inditex, Multikino, Empik, Van Graaf, COS, Marc o’Polo, S’portofino, Sunloox czy Mennica Polska. Niektóre z nich zdecydowały się na zmiany i tym sposobem zyskaliśmy największy w Polsce salon Massimo Dutti, a od maja także zdecydowanie większą Zarę, która wprowadziła moduł młodzieżowy Trafaluc, powiększyła działy dziecięcy i męski. Te zmiany podkreślają, że wiele firm ocenia Stary Browar jako miejsce, które się sprawdziło, przedstawiające wysoki potencjał biznesowy.” – mówi Dyrektor Starego Browaru.

Nowy styl i jakość

2017 rok upłynął także pod znakiem wprowadzania nowych konceptów i modernizacji. Dotyczyły one nie tylko salonów, ale i powierzchni wspólnych. Remonty i przebudowy odbyły się na ponad 10 tys. mkw. powierzchni komercyjnej, ponad 1 tys. mkw. powierzchni biurowej, trwa też remont 3 tys. mkw. powierzchni Multikina.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA