PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stary Browar zainwestował w najnowszą technologię

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 lis 2015 09:58

Stary Browar zainwestował w najnowszą technologię Stary Browar, fot. J. Wittchen

Stary Browar wdrożył w swoich wnętrzach technologię iBeacon, na której bazuje także jeden z pierwszych w kraju funkcjonalny model 3D obiektu handlowego.

REKLAMA

W dniu 12. urodzin Starego Browaru, przypadających 5 listopada br. na 65-calowych ekranach zaprezentowany zostanie model 3D Starego Browaru. Każdy, za pomocą technologii Kinect, będzie mógł m.in. udać się na wirtualny spacer po jego zakamarkach i obejrzeć znajdujące się tu dzieła sztuki.

Jeszcze w tym roku model 3D trafi do aplikacji „Stary Browar”, co umożliwi lokalizowanie ulubionych miejsc, sklepów, zaparkowanego auta i wyznaczanie trasy do tych miejsc. Da także możliwość poznania nietuzinkowej, pełnej zakamarków, zabytkowej bryły Starego Browaru z dowolnego zakątka świata.

Model 3D Starego Browaru umożliwia nawigację w czasie rzeczywistym dzięki gęstej sieci iBeaconów, czyli niewielkich sensorów umożliwiających bardzo dokładne określanie położenia obiektów wewnątrz budynków (tam, gdzie GPS nie jest wystarczająco dokładny lub nie ma zasięgu). Urządzenia te komunikują się za pośrednictwem technologii Bluetooth ze smartfonami wyposażonymi w stosowną aplikację mobilną, w tym wypadku w bezpłatną aplikację „Stary Browar”. Stary Browar 3D i jego aplikacja to także przestrzeń, w której będą regularnie pojawiały się gry i zabawy, nie tylko dla najmłodszych.

W listopadzie użytkownicy aplikacji Stary Browar, którzy będą mieli w swoich smartfonach włączoną opcję przyjmowania wiadomości „push”, przechodząc obok ulubionych miejsc mogą spodziewać się powiadomień o trwających właśnie akcjach specjalnych i rabatach. Dotychczas funkcja ta była dostępna tylko w odniesieniu do dzieł sztuki znajdujących się na terenie Starego Browaru, pełniąc rolę wirtualnego przewodnika, wysyłającego w czasie rzeczywistym krótkie i ciekawe informacje na temat mijanych rzeźb i instalacji.

Za wdrożeniem technologii stoją poznańskie firmy: Surgebeacon, która odpowiada za implementację największej obecnie w Europie w sektorze retail sieci iBeaconów oraz 3R, która przygotowała aplikację i model 3D Starego Browaru.

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA