PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stokrotka ogłasza nowy etap rozwoju sieci

  • dlahandlu.pl
  • 20 sty 2014 08:18

- Rok 2013 był dla Stokrotki rokiem pełnym wyzwań. Trudny rynek, z którym przyszło się zmierzyć naszej sieci, nie stanął na drodze do realizacji założonych celów - mówi dlahandlu.pl Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka.

REKLAMA

- Do największych sukcesów minionego roku należało uruchomienie i doskonalenie własnej sieci logistycznej, której zadaniem jest zaopatrywanie w towar supermarketów Stokrotka. Wydarzenie to przełożyło się na poprawę konkurencyjności sieci poprzez zwiększenie asortymentu w kategorii produktów świeżych, obniżenie kosztów operacyjnych sklepów, podwyższenie dostępności towarów w sklepach, zwiększenie marży handlowej, poprawę poziomu jakości towaru dzięki monitorowaniu go na każdym etapie łańcucha dostaw oraz poprawę w obszarze kapitału pracującego - mówi Dariusz Kalinowski.

- Rok 2013 zaowocował opracowaniem i wdrożeniem nowego konceptu supermarketu Stokrotka, którego znakiem rozpoznawczym stała się zmodyfikowana oferta asortymentowa dopasowana do potrzeb klientów poprzez szczególny nacisk kładziony na świeże produkty wysokiej jakości: owoce, warzywa, mięsa i wędliny, pieczywo od lokalnych dostawców oraz rozszerzenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia i poddane wstępnej obróbce kulinarnej. Uruchomienie pierwszego sklepu według tego standardu miało miejsce w październiku 2013 w Dąbrowicy koło Lublina. Nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne i komunikacyjne są sukcesywnie wdrażane w całej sieci - dodaje prezes Stokrotki.

- W minionym roku zapadła strategiczna decyzja o rozwoju sieci Stokrotka w oparciu o opracowane rozwiązanie franczyzowe. W ostatnim kwartale 2013 sieć uruchomiła pierwszą placówkę testową, natomiast w pierwszym kwartale 2014 roku Stokrotka chce zaproponować polskim detalistom ofertę efektywnego konceptu franczyzowego, którego siła tkwić będzie w kompleksowym rozwiązaniu oferującym współpracę, poczynając od budowania asortymentu po działalność operacyjną i logistyczną.

W roku 2014 sieć dzięki sprawnie działającej logistyce i nowemu konceptowi sklepu, zamierza budować swoją przewagę konkurencyjną. Zakończenie wdrażania rozpoczętych w 2013 roku procesów, przyniesie w nowym roku istotne przyspieszenie w zakresie rozwoju sieci - podsumowuje Dariusz Kalinowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA