PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stokrotka postawi na markę własną

  • www.portalspozywczy.pl
  • 20 cze 2014 15:48

Stokrotka postawi na markę własną

Do końca 2015 roku w sieci Stokrotka marka własna stanowić będzie 15 proc. rocznego obrotu. To trzykrotnie więcej, niż obecnie - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki oraz Emperia Holding.

REKLAMA

Jakie kategorie asortymentu planuje rozwijać Stokrotka?

Cały czas doskonalimy nasz asortyment. Szczególny nacisk kładziemy i będziemy kładli na produkty świeże. Zwiększony zostanie udział w sprzedaży marki własnej i kategorii non-food. Tę ostatnią jednak traktujemy jako uzupełnienie naszej podstawowej oferty.

Co z marką własną?

Planujemy, że docelowo we własnym supermarkecie, który oferuje ok. 10 tys. indeksów, ok. 15 proc. obrotu będą generowały produkty marki własnej. To naszym zdaniem przyzwoity poziom, choć niektóre sieci chcą osiągnąć nawet 30 proc. obrotu z private label. Nasz plan jest optymistyczny, bo dzisiaj mamy w ofercie 450 produktów marki własnej, które generują ponad 5 proc. obrotu. Jest szansa na to, że zbliżymy się do poziomu około 15 proc. obrotu już na koniec 2015 roku.

Przeczytaj więcej

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA