PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stokrotka stawia na rozwój na wschodzie i południu kraju

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • 15 lip 2013 16:04

W marcu władze Stokrotki zapowiadały, że chcą w najbliższym czasie przyspieszyć rozwój sieci do 30 placówek rocznie. Lubelska sieć supermarketów zamierza w najbliższym czasie postawić na ekspansję w całym kraju, główną uwagę skupi jednak na dwóch regionach: na wschodzie i południu Polski - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Cezarego Barana, członka zarządu i dyrektora finansowego Stokrotki.

REKLAMA

- Chcemy być liderem na wschodzie. Naszą naturalną tendencją jest wzmacnianie się w tym regionie. Chcemy wykorzystać naszą przewagę, którą posiadamy, a mianowicie to, że nasz brand jest rozpoznawalny - zapowiada Baran.

- Również Śląsk jest regionem znajdującym się wysoko na liście naszych priorytetów. Szukamy tam już dosyć aktywnie lokalizacji. Podobnie ma się sprawa z Małopolską - mówi Baran. I dodaje, że Stokrotka będzie chciała dynamicznie rozwijać się na całym południu kraju.

Jeżeli chodzi o Śląsk, zwraca on uwagę na dużą populację, ale także na silną konkurencję. Podkreśla też, że ze względu na duże zagęszczenie ludności, trudno jest na Śląsku znaleźć naprawdę atrakcyjne lokalizacje. - Nie mamy jednak presji, żeby za wszelką cenę stawiać Stokrotki na przykład w konkretnej dzielnicy - tłumaczy Baran.

Jako przykład ciekawej inwestycji na Śląsku dyrektor finansowy sieci podaje przykład Stokrotki na dworcu w Katowicach. - Adoptujemy tam w tym momencie pomieszczenie na nasze potrzeby. Jest to jeden z największych sklepów, jakie mamy w naszej sieci, powierzchni sprzedażowej ma około 1,4 tys. mkw. - mówi Baran.

Jak podkreśla, Stokrotka na dworcu w Katowicach będzie nieco inna w porównaniu z innymi sklepami sieci ze względu na dużą rotację klientów. - Tam jest zupełnie nietypowo jak dla nas, ale wierzymy, że to bardzo dobra lokalizacja, ze względu na jej specyfikację i unikalność - tłumaczy.

Oprócz wschodu i południa kraju, Baran szans na ekspansję upatruje także w regionie pomorskim, przy czym raczej w jego centrum, niż na zachodzie.

Sieć Stokrotka należy do Grupy Handlowej Emperia SA. W jej skład wchodzi obecnie ponad 200 supermarketów.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA