PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia low-costowa wrogiem handlu detalicznego

  • Autor: Journal de Dimanche/portalspozywczy.pl
  • 08 cze 2015 16:25

Georges Plassat, dyrektor generalny Grupy Carrefour, w rozmowie z gazetą "Journal de Dimanche" stwierdził, że strategia low-costowa to szkodliwy trend dla handlu detalicznego.

REKLAMA

- Musimy być konkurencyjni. We wszystkich krajach [niskie] ceny są kluczowe. Ale powiem też to: systematyczna priorytetyzacja modelu low-costowego i niekończąca się gonitwa za redukcją kosztów niszczą miejsca pracy i jakość - powiedział Plassat.

Francuski Carrefour na wielu rynkach zmaga się z sieciami dyskontowymi, takimi jak niemieckie Aldi i Lidl, duńskie Netto, a w Polsce także portugalska Biedronka. To właśnie format dyskontowy notuje - obok sklepów convenience - najwyższe wzrosty sprzedaży i udziałów rynkowych.

Carrefour na całym świecie obecny jest w 33 krajach. Grupa posiada ponad 10 tys. sklepów. W Polsce Carrefour ma ponad 700 sklepów, w różnych formatach: hipermarketów, supermarketów, a także placówek convenience. Oprócz tego francuska grupa jest właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową Carrefoura uzupełniają stacje paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA