PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia low-costowa wrogiem handlu detalicznego

  • Autor: Journal de Dimanche/portalspozywczy.pl
  • 08 cze 2015 16:25

Georges Plassat, dyrektor generalny Grupy Carrefour, w rozmowie z gazetą "Journal de Dimanche" stwierdził, że strategia low-costowa to szkodliwy trend dla handlu detalicznego.

REKLAMA

- Musimy być konkurencyjni. We wszystkich krajach [niskie] ceny są kluczowe. Ale powiem też to: systematyczna priorytetyzacja modelu low-costowego i niekończąca się gonitwa za redukcją kosztów niszczą miejsca pracy i jakość - powiedział Plassat.

Francuski Carrefour na wielu rynkach zmaga się z sieciami dyskontowymi, takimi jak niemieckie Aldi i Lidl, duńskie Netto, a w Polsce także portugalska Biedronka. To właśnie format dyskontowy notuje - obok sklepów convenience - najwyższe wzrosty sprzedaży i udziałów rynkowych.

Carrefour na całym świecie obecny jest w 33 krajach. Grupa posiada ponad 10 tys. sklepów. W Polsce Carrefour ma ponad 700 sklepów, w różnych formatach: hipermarketów, supermarketów, a także placówek convenience. Oprócz tego francuska grupa jest właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową Carrefoura uzupełniają stacje paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA