PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia Placu Unii przyniosła efekty

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 gru 2017 14:07

Strategia Placu Unii przyniosła efekty Fot. mat. pras.

Wzrost zainteresowania najemców powierzchnią handlową to jeden z efektów nowych działań, jakie wdrożono w Placu Unii City Shopping.


REKLAMA

Plac Unii City Shopping od czterech lat funkcjonuje na warszawskiej mapie obiektów handlowych, konsekwentnie wzbogacając się o nowych najemców i z sukcesem dostosowując swoją ofertę do potrzeb i oczekiwań klientów. 

Galeria przyciąga nie tylko ofertą wyselekcjonowanych salonów modowych, sklepów kosmetycznych i dekoracji wnętrz. Można tutaj również spotkać się z przyjaciółmi, wygodnie zrobić zakupy spożywcze, zrelaksować się przy filiżance kawy lub skorzystać z oferty jednej z restauracji.

- Aktywnie podążamy za aktualnymi trendami i uważnie śledzimy potrzeby naszych klientów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, staramy się zapewnić im zarówno komfort zakupów, a także  kompleksową ofertę odpowiadającą potrzebom coraz bardziej wymagającego rynku. - podkreśla Anna Duchnowska, director of asset management w firmie Invesco Real Estate, będącej właścicielem Placu Unii.

Jednym z jej elementów jest wzmacnianie, zgodnie z oczekiwaniami klientów, tenant mixu galerii o najemców z grupy convenience, a także uzupełnianie oferty modowej o starannie wybrane marki. Stąd pojawienie się apteki Dr Zdrowie, perfumerii Douglas czy Marylin Poupee oferującej jakościowe artykuły pończosznicze i bieliźniarskie. Tylko w drugiej połowie 2017 roku grono najemców modowych poszerzyły marki Król z elegancką odzieżą męską, Ferroni z włoskim obuwiem oraz butik młodych uzdolnionych projektantów Marty Kuszyńskiej i Jarosława Ewerta. W pierwszym kwartale 2018 roku ofertę Placu Unii uzupełni ok. 1400-metrowy Calypso Fitness, należący do największej i najszybciej rozwijającej się sieci klubów fitness w Polsce.

- Plac Unii to nie tylko zakupy – nasi klienci pokazują nam, że jest to dla nich wygodne i lubiane miejsce spotkań, zarówno biznesowych, jak i towarzyskich. Dlatego też naszą uwagę przy realizowaniu strategii dalszego rozwoju galerii skupiamy w dużej mierze na wzbogaceniu i rozbudowaniu części gastronomicznej obiektu. – kontynuuje Anna Duchnowska.

Ogromny potencjał tej lokalizacji jako miejsca spotkań dostrzegli już dotychczasowi najemcy galerii – Costa Coffee, która w czerwcu tego roku uruchomiła nową, większą kawiarnię w centralnym punkcie pierwszego piętra centrum, powiększając swoją powierzchnię niemal dwukrotnie. W listopadzie ruszy restauracja Sushi Studio, przenosząc się ze stoiska na poziomie foodcourtu na 1 piętro do prawie 100-metrowego lokalu z zewnętrznym ogródkiem, mieszczącym się na specjalnie w tym celu rozbudowanej kładce. W styczniu 2018 roku przewidziane jest otwarcie gruzińskiej restauracji Rioni, która wybrała lokalizację od strony placu z Rogatką.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA