PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia Placu Unii przyniosła efekty

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 gru 2017 14:07

Strategia Placu Unii przyniosła efekty Fot. mat. pras.

Wzrost zainteresowania najemców powierzchnią handlową to jeden z efektów nowych działań, jakie wdrożono w Placu Unii City Shopping.


REKLAMA

Plac Unii City Shopping od czterech lat funkcjonuje na warszawskiej mapie obiektów handlowych, konsekwentnie wzbogacając się o nowych najemców i z sukcesem dostosowując swoją ofertę do potrzeb i oczekiwań klientów. 

Galeria przyciąga nie tylko ofertą wyselekcjonowanych salonów modowych, sklepów kosmetycznych i dekoracji wnętrz. Można tutaj również spotkać się z przyjaciółmi, wygodnie zrobić zakupy spożywcze, zrelaksować się przy filiżance kawy lub skorzystać z oferty jednej z restauracji.

- Aktywnie podążamy za aktualnymi trendami i uważnie śledzimy potrzeby naszych klientów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, staramy się zapewnić im zarówno komfort zakupów, a także  kompleksową ofertę odpowiadającą potrzebom coraz bardziej wymagającego rynku. - podkreśla Anna Duchnowska, director of asset management w firmie Invesco Real Estate, będącej właścicielem Placu Unii.

Jednym z jej elementów jest wzmacnianie, zgodnie z oczekiwaniami klientów, tenant mixu galerii o najemców z grupy convenience, a także uzupełnianie oferty modowej o starannie wybrane marki. Stąd pojawienie się apteki Dr Zdrowie, perfumerii Douglas czy Marylin Poupee oferującej jakościowe artykuły pończosznicze i bieliźniarskie. Tylko w drugiej połowie 2017 roku grono najemców modowych poszerzyły marki Król z elegancką odzieżą męską, Ferroni z włoskim obuwiem oraz butik młodych uzdolnionych projektantów Marty Kuszyńskiej i Jarosława Ewerta. W pierwszym kwartale 2018 roku ofertę Placu Unii uzupełni ok. 1400-metrowy Calypso Fitness, należący do największej i najszybciej rozwijającej się sieci klubów fitness w Polsce.

- Plac Unii to nie tylko zakupy – nasi klienci pokazują nam, że jest to dla nich wygodne i lubiane miejsce spotkań, zarówno biznesowych, jak i towarzyskich. Dlatego też naszą uwagę przy realizowaniu strategii dalszego rozwoju galerii skupiamy w dużej mierze na wzbogaceniu i rozbudowaniu części gastronomicznej obiektu. – kontynuuje Anna Duchnowska.

Ogromny potencjał tej lokalizacji jako miejsca spotkań dostrzegli już dotychczasowi najemcy galerii – Costa Coffee, która w czerwcu tego roku uruchomiła nową, większą kawiarnię w centralnym punkcie pierwszego piętra centrum, powiększając swoją powierzchnię niemal dwukrotnie. W listopadzie ruszy restauracja Sushi Studio, przenosząc się ze stoiska na poziomie foodcourtu na 1 piętro do prawie 100-metrowego lokalu z zewnętrznym ogródkiem, mieszczącym się na specjalnie w tym celu rozbudowanej kładce. W styczniu 2018 roku przewidziane jest otwarcie gruzińskiej restauracji Rioni, która wybrała lokalizację od strony placu z Rogatką.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.