PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Strategia się sprawdza. Wrocław Fashion Outlet na fali

Strategia się sprawdza. Wrocław Fashion Outlet na fali
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 sty 2019 16:50

Jak pokazują wyniki Wrocław Fashion Outlet, mieszkańcy Dolnego Śląska coraz chętniej wybierają centrum outletowe jako swoją destynację zakupową. Sprzedaż w dniach handlowych 2018 roku wzrosła na tyle, by zrekompensować częściową utratę handlowych niedziel i zakończyć miniony rok z bardzo dobrym wynikiem. To efekt zmian wdrażanych od przejęcia obiektu przez VIA Outlets.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 sty 2019 16:50

 

-  Cieszy nas, że wdrażana strategia biznesowa przynosi oczekiwane efekty - mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. -  Jej głównym elementem jest systematyczne uzupełnianie oferty centrum o nowe marki , także z segmentu  premium . W minionym roku we Wrocław Fashion Outlet przeprowadzono w sumie 23 nowe otwarcia, relokacje oraz remonty lokali najemców. W jedynym outlecie Dolnego Śląska pojawiły się m.in. nowe salony Lacoste i W.Kruk, marka Lindt, restauracja Pasiubus oraz pierwszy w Polsce salon Scotch&Soda. Swoje drzwi dla klientów otworzył także dwukrotnie większy salon Nike. 

Rozwój w efekcie synergii 

–  Rozwijając nasze centrum kierujemy się zasadą synergii między potrzebami klientów i naszych partnerów biznesowych – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. -  Co warte podkreślenia, mimo mniejszej liczby niedziel handlowych, utrzymaliśmy odwiedzalność i sprzedaż na stabilnym poziomie. To rezultat nie tylko zmian na mapie komercyjnej centrum i dbania o jego pozytywny odbiór przez klientów, lecz także bliskiej współpracy z najemcami.  W swojej codziennej pracy wszyscy przedstawiciele sklepów korzystają z dedykowanej platformy on-line, umożliwiającej m.in. bieżącą analizę wyników. W minionym roku przeprowadzono liczne szkolenia dla pracowników salonów, odpowiadające tematyką zgłaszanym potrzebom. Podczas 2018 roku odbyły się warsztaty z visual merchandisingu, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania zespołem czy usługi tax free. Najemców Wrocław Fashion Outlet w osiąganiu celów sprzedażowych każdego dnia czynnie wspiera dedykowany i doświadczony zespół retail managerów. 

Efekty wdrażanych zmian przekładają się na bardzo dobre wyniki najemców. W porównaniu z wcześniejszymi latami klienci Wrocław Fashion Outlet obecnie chętniej podejmują decyzje zakupowe. Wskaźnik konwersji centrum oraz kwota zakupów przypadająca na klienta sklepu w minionym roku wzrosły, w tym ostatni wskaźnik aż o 17%.

Rok 2019 czasem nowych inwestycji i otwarć 

-  W tym roku, aby w dalszym ciągu wzmacniać wyniki naszych najemców, wprowadzone zostaną kolejne zmiany sprzyjające rozwojowi centrum – konsekwentnie bazujące na przyjętej strategii. Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowej przestrzeni z placem zabaw, które w dalszej kolejności zostaną poszerzone o rewitalizację części wspólnych. – dodaje dyrektor Aleksandra Perz. W nadchodzących miesiącach w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska powstaną nowe strefy wypoczynku, zmieni się wystrój wnętrz, wygląd witryn sklepowych i ich oznakowanie. W pierwszej połowie roku Wrocław Fashion Outlet zapowiada kolejne, otwarcia, m.in. włoskiej marki Trussardi oraz kolejnej restauracji. Planowane jest także wdrożenie innowacyjnego programu lojalnościowego odnoszącego już sukcesy w pozostałych centrach w portfolio VIA Outlets. 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • rem 2019-01-24 12:24:33
    Wszystkim spadło, szczególnie outletom najbardziej się dostało. WFO na pewno nie jest tu wyjatkiem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.