PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia synergii działa. Wyniki Askany poszły w górę

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 sty 2018 09:25

Strategia synergii działa. Wyniki Askany poszły w górę Galeria Askana

Działająca na gorzowskim rynku od 10 lat Galeria Askana nie zwalnia tempa. Wyniki osiągnięte w 2017 roku w zakresie odwiedzalności były najlepsze od 2012 roku. To przełomowy rok, który potwierdził mocną pozycję Askany na lokalnym rynku - podkreślają przedstawiciele CREAM, zarządcy galerii.

REKLAMA

7 proc. wzrost rocznej odwiedzalności w porównaniu z rokiem poprzednim, potwierdzają, że zmiany, które zaszły w galerii od 2015 roku, zdecydowanie wpłynęły na atrakcyjność obiektu i osiągane wyniki. Zmiany obejmowały zarówno modernizację i relokację 14 najemców, otwarcie 18 nowych salonów, w tym marek dotychczas nieobecnych na gorzowskim rynku, a także modernizację powierzchni wspólnych.

Jak podkreśla Michał Małecki, dyrektor Leasingu CREAM, wyraźnie pozytywna dynamika i wzrost wskaźników osiąganych przez Askanę w 2017 roku są efektem starannie  opracowanej strategii i synergii wielu działań. - Te, zrealizowano precyzyjnie  w zaplanowanych parametrach zarówno kosztowych jak i dochodowych, utwierdzają nas w przekonaniu o najwyższej jakości procesu  Asset Management prowadzonego przez CREAM. To jednak  nie koniec pozytywnych zmian podnoszących atrakcyjność obiektu - dodaje Małecki.

Wśród wielu istotnych zmian, który zaszły  w Askanie należy wymienić: proces relokacji
i rozbudowy strefy restauracyjnej, której  różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Kolejne to otwarcie  największego w Gorzowie salonu marki H&M, modernizacja Kina Helios i nowe, znane brandy które powiększyły grono najemców: Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz.

- Doskonale dobrany tenant mix, aktywność marketingowa i zmiany w powierzchniach wspólnych sprawiają, że Galeria Askana to atrakcyjny projekt, który notuje świetne wyniki. Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i dostosowujemy swoje działania do potrzeb naszych klientów. Z punktu widzenia marketingowego, momentem kulminacyjnym była kampania z okazji 10-tych Urodzin Galerii Askana. Kompleksowość działań zarządczych przyniosła wymierny efekt w postaci rekordowych wyników września - ponad 17 proc. wzrostu odwiedzalności i aż 25 proc. dynamiki obrotów w porównaniu z rokiem poprzednim - Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM podkreśla.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA