PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strategia Tom Tailor sprawdza się

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 sie 2015 12:40

Strategia Tom Tailor sprawdza się Sklep sieci Tom Tailor

W ostatnim półroczu wyniki sprzedaży grupy odzieżowej Tom Tailor wzrosły o 3,8 proc. rok do roku, osiągając w sumie 441,5 mln euro (wynik zeszłoroczny to 425,2 mln euro). Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach grupy. Największe zyski przyniosła sprzedaż hurtowa – 5,9 proc. wzrostu, czyli 156,3 mln euro.

REKLAMA

W Polsce obecnie znajduje się 9 salonów firmowych Tom Tailor oraz 4 Bonita.

Dieter Holzer, CEO grupy Tom Tailor Holding AG, podkreśla, że jest zadowolony z wyników i że firma planuje kontynuować dotychczasowa strategię, nastawioną na dochodowość.

Tom Tailor to jedna z wiodących marek odzieżowych w Niemczech i w całej Europie, której punkty sprzedaży są obecne w ponad 35 krajach. Do grupy należą marki Bonita i Tom Tailor. Od końca 2014 roku liczba punktów sprzedaży detalicznej firmy wzrosła z 382 do 405. W sumie na 2015 rok zaplanowano otwarcie 100 nowych sklepów. Dodatkowo, Tom Tailor poprowadzi strategię zamykania punktów, które przynoszą średni lub mały zysk - do końca roku zniknie od 20 do 30 salonów.

Obecnie firma planuje poprowadzić regionalną ekspansję marki Bonita na terenie Europy południowo-wschodniej.




REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA