PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Straty rosną. Nowy zarząd przed nowymi wyzwaniami w TXM

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 lis 2017 10:41

Straty rosną. Nowy zarząd przed nowymi wyzwaniami w TXM Marcin Gregorowicz, prezes zarządu TXM SA

TXM, polska sieć dyskontów odzieżowych, podsumowuje III kwartał 2017 r. W tym okresie zaszły w spółce znaczące zmiany kadrowe oraz organizacyjne. TXM wdraża strategię poprawy nienajlepszych ostatnio wyników.

REKLAMA

Nowy zespół zarządzający TXM przygotowuje i wdraża strategiczny plan działań. W III kwartale w TXM przeprowadzono znaczne zmiany kadrowe. Do zespołu dołączyły osoby z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu w dużych sieciach handlowych.

- Zespół TXM został istotnie wzmocniony zarówno na poziomie zarządu, jak i na poziomie menadżerskim w kluczowych obszarach operacyjnych. Obecnie skupiamy się na przygotowaniu i wdrożeniu planu działań krótkoterminowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży i optymalizację zapasów w sklepach TXM w Polsce i zagranicą. Równocześnie, w dużym tempie przygotowujemy plan działań o charakterze strategicznym i długoterminowym – mówi Marcin Gregorowicz, prezes zarządu TXM SA.

Działania podjęte w trzecim kwartale, w szczególności akcje wyprzedażowe, wsparcie sprzedaży intensyfikacją działań marketingowych oraz skrupulatna weryfikacja zamówień towarowych przyniosły skutek w postaci poprawy wskaźników sprzedażowych (sprzedaż na metr kwadratowy) oraz zapasów. 

 - Dzięki podjętym w trzecim kwartale działaniom wyhamowany został spadek sprzedaży z metra oraz znacząco poprawiliśmy rotację i stan zapasów - mówi Marcin Łużniak, wiceprezes zarządu TXM. - Dodatkowo w tym okresie zainicjowaliśmy procesy w zakresie optymalizacji kosztów funkcjonowania sieci sprzedaży oraz centrali – już teraz wiemy, że przyniosą one znaczne oszczędności w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Będziemy nadal kontynuować te działania.

Kluczowym zadaniem dla nowego zespołu TXM jest praca w obszarze asortymentu, sprawności operacyjnej oraz komunikacji z dotychczasowymi, jak i nowymi klientami, co w konsekwencji przełożyć ma się się na zwiększenie liczby kupujących w sklepach oraz wzrost sprzedaży. Jednocześnie wprowadzane są procesy zwiększające marżę handlową.

- Jako nowy zarząd przyjęliśmy sobie za cel przywrócenie TXM na ścieżkę wzrostu. Mamy konkretny plan, zidentyfikowane obszary do poprawy. Jesteśmy przekonani, że już w 2018 r. zobaczymy wyraźną poprawę wyników na kluczowych poziomach – mówi Agnieszka Smarzyńska, wiceprezes zarządu TXM. - Klucz do sukcesu jest w nas samych - dodaje Marcin Gregorowicz, prezes zarządu TXM SA.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.