PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Street food ma potencjał. Sweet Gallery chce mieć 30 proc. rynku

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 lis 2018 15:19

Street food ma potencjał. Sweet Gallery chce mieć 30 proc. rynku mat.pras.

Do 2020 roku firma Sweet Gallery, właściciel sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab zamierza opanować 30 proc. rynku lodowego w Polsce w segmencie street food, generować roczną sprzedaż na poziomie ok. 300 mln zł i kontynuować rozwój za granicą. Obecnie firma ma w Polsce ponad 530 placówek i generuje roczną sprzedaż na poziomie 150 mln zł.

REKLAMA

Sweet Gallery wyrasta na jedną z największych sieci gastronomicznych Europie. Obecnie firma posiada trzy koncepty Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab, z pośród których Lodolandia zajmuje 15 proc. rynku lodowego. Razem z pozostałymi dwiema markami firma notuje roczną sprzedaż na poziomie ok. 150 mln zł.

– Ten rok będzie jeszcze lepszy. Oceniam, że sprzedaż na koniec 2018 r. będzie o 20 proc. lepsza w porównaniu do 2017r. Jest to m.in. zasługa rozszerzonego menu i większej sprzedaży na punkcie czyli „like for like”, ale również przyrostu placówek, których aktualnie mamy pond 530 – mówi Marcin Olesiak, prezes zarządu Sweet Gallery.

Kolejne dwa lata mają być dla Sweet Gallery okresem bicia rekordów. Firma zamierza podwoić liczbę placówek do ponad tysiąca i roczną sprzedaż do 300 mln zł. – Już teraz jesteśmy zdecydowanym liderem rynku lodowego w kanale street food. Cały czas podpisujemy umowy na wynajem z nowymi centrami i galeriami handlowymi, gdzie znajduje się większość naszych punktów. W niedługim czasie zamierzamy uruchomić 50 nowych punktów. Współpracujemy też z kilkoma sieciami handlowymi: IKEA, Tesco, Carrefourem, Kauflandem, Intermarché i siecią E.Leclerc, dzięki czemu możemy stawiać nasze punkty w pobliżu tych sklepów – mówi Marcin Olesiak.

W realizacji planów rozwojowych na najbliższe lata firmie pomóc ma również rozwój za granicą pod międzynarodowymi markami Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). W tej chwili koncepty franczyzowe Sweet Gallery obecne są na Słowacji (kilkanaście punktów) i w Wielkiej Brytanii (4 punkty). W Niemczech markę Ice and Roll i Cake and Roll rozwija Masterbiorca, który współpracuje ze spółką Sweet Gallery od kilku miesięcy, posiada pięć punktów własnych i ma już kilkunastu franczyzobiorców. Sprzedaż produktów na punktach w Europie Zachodniej jest większa od sprzedaży na punktach polskich o kilkadziesiąt nawet procent. Na rynkach zachodnich punkty sprzedaży Lodolandia & Kołacz na Okrągło są totalnym hitem a klienci ustawiają się w kolejkach przez cały dzień.

Lody świderki potocznie zwane „lodami amerykańskimi” na rynkach zagranicznych są nowością a węgierskie kołacze swym fenomenalnym zapachem i smakiem skradły podniebienia Europejczyków.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.