PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strefa restauracyjna w galerii wciąż rośnie na znaczeniu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 gru 2015 08:11

Strefa restauracyjna w galerii wciąż rośnie na znaczeniu Tarasy Zamkowe

Klienci centrów handlowych coraz częściej łączą zakupy z posiłkiem w galerii. Jak wynika ze specjalnego badania przeprowadzonego w łódzkich Tarasach Zamkowych, robi tak aż 84 proc. gości.

REKLAMA

Dobór restauracji

Zarówno wśród kobiet (57%), jak i mężczyzn (58%), w tym temacie panuje zgoda: przestrzeń gastronomiczną w centrum handlowym powinny zapełniać głównie lokale oferujące dania typu fast food. Jak tłumaczą przedstawiciele Tarasów Zamkowych, w obiekcie znajdziemy znane na całym świecie restauracje: McDonald’s, Pizza Hut, Burger King czy Subway.

Jednocześnie co czwarty ankietowany przyznał, że preferuje restauracje samoobsługowe, takie jak Olimp,. Całą rzeszę zwolenników ma kuchnia włoska, a 16 proc. ankietowanych okazało się entuzjastami kuchni orientalnej, odwiedzającymi chętnie takie restauracje jak Thai Wok czy Grand Kebab. Niemal tyle samo klientów poszukuje raczej lekkich i zdrowych posiłków – pożywnych śniadań, sałatek, świeżo wyciskanych soków warzywnych i owocowych, czy choćby modnych mrożonych jogurtów. To na ogół klienci restauracji typu Redberry czy Freeze Me.

Z badań w Tarasach Zamkowych jasno wynika, że dobrze zorganizowany food court w galerii handlowej to taki, który zaspokoi nie tylko różne kulinarne upodobania, ale i będzie oferował alternatywy zarówno tym, którzy chcę zjeść szybko, przerywając na chwile zakupy, jak i tym, którzy wolą porozmawiać z kelnerem, pocelebrować posiłek i – zamiast fast foodu - zjeść regularny obiad, najchętniej z przystawką i deserem. Lub sam deser, bowiem co czwarty klient centrum handlowego lubi odpocząć chwilę w kawiarni typu The Coffee Factory, Vanilla Cafe, Magic Bubble czy Grycan. Główną propozycją tych lokali są przede wszystkim desery, które szybko wspierają spadek formy.

Miejsce spotkań

Popularność stref restauracyjnych w galeriach handlowych niewątpliwie wiąże się z modą na jedzenie poza domem. Food court w Tarasach Zamkowych wypełnia się w czasie lunchu nie tylko klientami centrum, ale i pracownikami pobliskich firm, studentami, spacerowiczami czy rodzinami. Staje się też miejscem szybkich spotkań biznesowych i handlowych.

41% ankietowanych przyznaje, że zdarza im się przyjść do galerii handlowej tylko po to, aby skorzystać z oferty gastronomicznej, a food court przyciąga swoim charakterem: zróżnicowaną ofertą, korzystnymi cenami i szybką obsługą.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA