PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Strefa restauracyjna w galerii wciąż rośnie na znaczeniu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 gru 2015 08:11

Strefa restauracyjna w galerii wciąż rośnie na znaczeniu Tarasy Zamkowe

Klienci centrów handlowych coraz częściej łączą zakupy z posiłkiem w galerii. Jak wynika ze specjalnego badania przeprowadzonego w łódzkich Tarasach Zamkowych, robi tak aż 84 proc. gości.

REKLAMA

Dobór restauracji

Zarówno wśród kobiet (57%), jak i mężczyzn (58%), w tym temacie panuje zgoda: przestrzeń gastronomiczną w centrum handlowym powinny zapełniać głównie lokale oferujące dania typu fast food. Jak tłumaczą przedstawiciele Tarasów Zamkowych, w obiekcie znajdziemy znane na całym świecie restauracje: McDonald’s, Pizza Hut, Burger King czy Subway.

Jednocześnie co czwarty ankietowany przyznał, że preferuje restauracje samoobsługowe, takie jak Olimp,. Całą rzeszę zwolenników ma kuchnia włoska, a 16 proc. ankietowanych okazało się entuzjastami kuchni orientalnej, odwiedzającymi chętnie takie restauracje jak Thai Wok czy Grand Kebab. Niemal tyle samo klientów poszukuje raczej lekkich i zdrowych posiłków – pożywnych śniadań, sałatek, świeżo wyciskanych soków warzywnych i owocowych, czy choćby modnych mrożonych jogurtów. To na ogół klienci restauracji typu Redberry czy Freeze Me.

Z badań w Tarasach Zamkowych jasno wynika, że dobrze zorganizowany food court w galerii handlowej to taki, który zaspokoi nie tylko różne kulinarne upodobania, ale i będzie oferował alternatywy zarówno tym, którzy chcę zjeść szybko, przerywając na chwile zakupy, jak i tym, którzy wolą porozmawiać z kelnerem, pocelebrować posiłek i – zamiast fast foodu - zjeść regularny obiad, najchętniej z przystawką i deserem. Lub sam deser, bowiem co czwarty klient centrum handlowego lubi odpocząć chwilę w kawiarni typu The Coffee Factory, Vanilla Cafe, Magic Bubble czy Grycan. Główną propozycją tych lokali są przede wszystkim desery, które szybko wspierają spadek formy.

Miejsce spotkań

Popularność stref restauracyjnych w galeriach handlowych niewątpliwie wiąże się z modą na jedzenie poza domem. Food court w Tarasach Zamkowych wypełnia się w czasie lunchu nie tylko klientami centrum, ale i pracownikami pobliskich firm, studentami, spacerowiczami czy rodzinami. Staje się też miejscem szybkich spotkań biznesowych i handlowych.

41% ankietowanych przyznaje, że zdarza im się przyjść do galerii handlowej tylko po to, aby skorzystać z oferty gastronomicznej, a food court przyciąga swoim charakterem: zróżnicowaną ofertą, korzystnymi cenami i szybką obsługą.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA