PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Stylowe zmiany wystroju CH Klif w Gdyni

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 wrz 2013 14:31

Rewitalizacja centrum handlowego Klif w Gdyni to drugi, po warszawskim Klifie, projekt przebudowy wnętrz przygotowany przez warszawskie biuro Bose International Planning and Architecture dla AEW. Odsłona gdyńskiego obiektu w nowej szacie nastąpi już w najbliższą sobotę, 28 września.

REKLAMA

Gdyński Klif to jedno z pierwszych w Polsce centrów handlowych - na trójmiejskim rynku jest obecny od prawie 17. lat, dlatego modernizacja wnętrz była konieczna. Przewodnim motywem projektu są elementy morskie: perła oraz kształty muszli.

Na placu centralnym galerii powstała rzeźba-fontanna, kóra wraz ze schodami i sceną tworzy efektowną grę świateł. W ten sposób architekci z pracowni Bose International zrealizowali cel, jakim było zaprojektowanie przejrzystej, jasnej przestrzeni.

Remont gdyńskiego Klifu to nie tylko przemodelowanie i unowocześnienie wnętrz, ale również nadanie im nowego, oryginalnego charakteru. To jeden z wielu projektów rewitalizacyjnych zrealizowanych przez pracownię Bose International Planning and Architecture. Ma ona w swoim porfolio  rewitalizację takich obiektów jak: Dom Mody Klif Warszawa, CH Galaxy w Szczecinie, Deira City Center w Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy Alexandria City Center w Egipcie.

Autorami projektu architektonicznego są Marek Tryzybowicz z zespołem: Damianem Wołkiewiczem, Maciejem Chmieleckim, Pauliną Godzińską, Martą Keller oraz Maćkiem Sikorskim.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA