PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Subway chce mieć w Polsce 100 lokali do końca 2013 roku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 lut 2013 09:36

Subway chce mieć w Polsce 100 lokali do końca 2013 roku

Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki Subway w Polsce. W 2012 roku firma zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. - Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku - mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2 proc.

REKLAMA

Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma Subway zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. - Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci Subway. Mamy na koncie kilka kamieni milowych - m.in. ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10 tys., z czego 3,5 tys. punktów działa w Europie - mówi Martin Princ.

- W Polsce wzrastająca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam się, że utrzymamy ten trend także w nadchodzących latach. Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko stały wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejących już punktach. W tym względzie polski rynek należy do bardzo stabilnych - dodaje.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć Subway skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. Działania marki nadal wspierać będą szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.

- Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał - podkreśla Martin Princ. - Inicjatywy, jakie podejmujemy - zarówno biznesowe, jak i społeczne, konsekwentnie realizowane, przekładają się na ciągły wzrost wartości marki - podsumował Princ.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA