PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Subway chce mieć w Polsce 100 lokali do końca 2013 roku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 lut 2013 09:36

Subway chce mieć w Polsce 100 lokali do końca 2013 roku

Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki Subway w Polsce. W 2012 roku firma zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. - Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku - mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2 proc.

REKLAMA

Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma Subway zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. - Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci Subway. Mamy na koncie kilka kamieni milowych - m.in. ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10 tys., z czego 3,5 tys. punktów działa w Europie - mówi Martin Princ.

- W Polsce wzrastająca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam się, że utrzymamy ten trend także w nadchodzących latach. Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko stały wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejących już punktach. W tym względzie polski rynek należy do bardzo stabilnych - dodaje.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć Subway skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. Działania marki nadal wspierać będą szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.

- Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał - podkreśla Martin Princ. - Inicjatywy, jakie podejmujemy - zarówno biznesowe, jak i społeczne, konsekwentnie realizowane, przekładają się na ciągły wzrost wartości marki - podsumował Princ.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA