PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Subway kontynuuje ekspansję

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 cze 2015 16:24

Lublin ma największą w Polsce ilość restauracji Subway w przeliczeniu na liczbę mieszkańców. Marka na początku czerwca uruchomiła swój ósmy już lokal w Outlet Center przy ul Mełgiewskiej. Zapowiada kolejne otwarcia i nowe lokalizacje m.in. w Chełmie i Zamościu.

REKLAMA

- Lublin jest znaczącym w Polsce ośrodkiem akademickim. To miasto tętni życiem, studenckim życiem, młodych ludzi (…). Stąd rosnąca popularność restauracji Subway. Widzimy tu dalszy potencjał rozwoju, zarówno w samym mieście jak i pozostałych ośrodkach regionu – wyjaśnia Michał Piasecki, agent ds. rozwoju Subway na Lubelszczyźnie.

Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych. W Lublinie jedna z restauracji działa natomiast na terenie campusu Uniwersytetu Medycznego.

Subway, oprócz nowych lubelskich lokalizacji, rozważa również pojawienie się w Chełmie czy Zamościu. - Jeśli znajdziemy odpowiednich, perspektywicznych partnerów do tych projektów, nie wykluczam otwarcia tam naszych restauracji – dodaje Michał Piasecki.

Subway to obecnie największa na świecie sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Globalnie posiada dziś prawie 44 tysiące lokali w 110 państwach.

W Polsce Subway zanotował ponad 10-proc. wzrost liczby lokali w ciągu roku i na koniec I kwartału sieć dysponowała 98 restauracjami wobec 86 przed rokiem.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA