PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Subway wprowadza polskie smaki

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 sty 2014 10:17

Subway wprowadza polskie smaki

Marka Subway wprowadza na rynek nowość - sandwicza przygotowywanego na płaskim chlebie tz. flatbread. To kolejny produkt, który będzie dostępny w restauracjach całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Do tej pory na podstawie testów przeprowadzonych w polskich restauracjach marka Subway zdecydowała się na poszerzenie menu w restauracjach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. o sandwicze z pastą avocado i sandwicze przygotowywane na nietypowym płaskim chlebie, tz. flatbread.

Każdy nowy produkt musi spełniać wymogi marki, dotyczące wartości odżywczych i kalorii, musi też pasować do standardów operacyjnych obowiązujących w sieci Subway. - Ostateczną decyzję o wprowadzeniu produktu na rynek podejmujemy po otrzymaniu pozytywnej opinii naszych klientów. To ich potrzeby, gusta i smaki decydują o jego implementacji na dany rynek - mówi Georg Buhrkohl, specjalista do spraw żywności marki.

Polska - zaraz po Rosji, jest największym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, na którym działa franczyza Subway.  Prócz nowych pozycji w menu marka sprawdza na polskim rynku także niestandardowe formaty restauracji np. Subway Café, punkt zaprojektowana tak, by umożliwić klientom szybkie i wygodne zakupy. W Europie Środkowo-Wschodniej pierwsze dwa lokale w nowym formacie zostały otwarte w Katowicach i węgierskim Ceglet.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA