PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sukces pisany szczęściem lokalnych społeczności

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 maj 2014 13:56

Sukces pisany szczęściem lokalnych społeczności

Centrum handlowe to obecnie nie tylko miejsce do robienia zakupów czy spędzania wolnego czasu. To także miejsce pracy setek i jedno z centralnych punktów funkcjonowania lokalnych społeczności. O tym, jak obiekty handlowe powinny realizować swoją misję odnosząc przy tym finansowy sukces, tłumaczy Helen Maguire, dyrektor zarządzający Toolbox Marketing w Polsce.

REKLAMA

- Nowoczesne i dobrze zaplanowane centra handlowe coraz częściej są uznawane za ośrodki życia lokalnych społeczności, idealne dla ludzi nie tylko do robienia zakupów, lecz także do spotykania się, ćwiczenia, relaksu i rozrywki. Ludzie pragną doświadczeń społecznych i dlatego będą nadal dążyć do uzupełnienia interakcji zachodzących coraz częściej w sieci o doświadczenia ze świata realnego - tłumaczy Helen Maguire.

Obecnie dominującym trendem wśród obiektów handlowych jest rozbudowa portfela najemców i oferty spędzania wolnego czasu. Powiększa się także strefa rozrywki. Takie zmiany wymagają od właścicieli i zarządców obiektów nowego podejścia nie tylko do kwestii budowania oferty najemców, ale także działań marketingowych. - Eventy nadal są ważne, muszą się jednak bardziej koncentrować na ciekawym, wyjątkowym doświadczeniu dla klienta, zachęcając jednocześnie do sprzedaży, kolejnych wizyt i lojalności - tłumaczy Maguire.

- Marki, które odnoszą największy sukces to te, z którymi ludzie mają pewną emocjonalną więź. Sprawy lokalne są pełne emocji, często wiele znaczą dla rodzin, przyjaciół, różnych grup społecznych. Widzimy, jak aktywności związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu stają się coraz ważniejsze w kalendarzach marketingowych. Event, który angażuje lokalne społeczności i organizacje charytatywne, a także stanowi wartość dodaną dla kupujących, rozwija więź emocjonalną. Centra handlowe współpracują coraz częściej ze stowarzyszeniami i fundacjami lokalnymi, by pomóc im w realizacji wspólnych celów, takich jak imprezy sportowe, zajęcia edukacyjne, itp. - dodaje dyrektor zarządzająca Toolbox Marketing.

Jako przykłady Maguire podaje m.in. kampanię Toolbox pod nazwą Community Cashback, w ramach której kupujący angażują się w działania lokalnych organizacji charytatywnych lub innych grup działających na rzecz społeczności, wybierając te, które ich zdaniem powinny zdobyć główną nagrodę fundowaną przez centrum handlowe. - Element prosprzedażowy również jest tu uwzględniony, dzięki czemu kampania nie tylko pokazuje centra handlowe jako dobrych sąsiadów, lecz także wspiera detalistów w prowadzeniu regularnej sprzedaży. Udaje nam się uzyskać więcej niż tylko podwójny zwrot z inwestycji biorąc pod uwagę wydatki na PR - tłumaczy Maguire.

Naturalnie, kampanie powinny być przygotowane przy uwzględnieniu m.in. profilu centrum handlowego. Obiekty nastawione na rodziny będą realizować inne wydarzenia, niż te nastawione na modę i osoby bardziej zamożne.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA