PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Sukcesja kompletuje najemców

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 27 lut 2015 15:24

W łódzkiej Sukcesji na ponad 36 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się 160 sklepów, punktów usługowych, restauracji i kawiarni. Obecnie trwa proces komercjalizacji.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 27 lut 2015 15:24
Inwestycja oprócz zakupów zaoferuje rozrywkę w postaci  9-salowego kina Helios oraz kręgielni z 24 torami bowlingowymi, strefę dziecięcą, w której znajdzie się sala zabaw Jupi Park oraz Świat Zabawek, gastronomię w funkcjonalnie zaprojektowanym food-courcie i rekreację w klubie Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym.

Butiki, które powstaną w Sukcesji będą pogrupowane branżowo, ułatwiając klientom poruszanie się po centrum. Wśród nich znajdą się sklepy firm odzieżowych i obuwniczych, między innymi sieć LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay), H&M, Pako Lorente, Piazza Di Moda, Piazza Di Moda Young, Zaps, CCC, Deichmann. Ponadto klienci Sukcesji będą mieli do dyspozycji pierwszy w Łodzi sklep z odzieżą sportową Sports Direct, supermarket Piotr i Paweł, elektromarket Media Expert, salony jubilerskie (Apart, Briju) oraz drogerie, a także liczne punkty usługowe w tym salon fryzjerski, aptekę, biura podróży oraz punkty najważniejszych operatorów sieci komórkowych.

Otwarcie Sukcesji zaplanowano na trzeci kwartał 2015 roku.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • gerwaz 2015-03-01 17:47:35
    I kolejne Media Expert, tak się robi w Polsce biznes mili Państwo.
  • mordechaj 2015-03-01 22:47:16
    Mnie to zaskakuje, ale to Polska firma... a ja myślałem, że cały rynek skorumpowany zachodniakami.
  • Pol 2015-03-02 11:35:04
    Z taką ofertą handlową Sukcesja łódzkiego rynku nie podbije. Cieniutko, oj cieniutko. A Toys”R”Us, o którego tak zabiegali, wchodzi do Pasażu Łódzkiego.
  • samał 2015-03-06 10:35:55
    Dokładnie! Niegdyś mała polska firma, a teraz wielka sieć polskich sklepów w całej polsce, na dodatek wykupują konkurencję, wykładają kupę kasy na reklame z Lisowską i osiągają wielki sukces.
  • talim 2015-03-07 16:45:32
    mogliby wyjśc poza granice, to by było dobre równiez jako romocja Polski.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.55.186.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.