PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sukcesja postawi na dzieci

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 lip 2015 17:21

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja mocno stawia na rozwój oferty dedykowanej dzieciom. Dlatego w ostatnim czasie do grona najemców Sukcesji, takich jak Jupi Park czy Świat Zabawek, dołączył Wójcik – polska marka odzieżowa dla dzieci i młodzieży.

REKLAMA

Biorąc pod uwagę oczekiwania i potrzeby najmłodszych mieszkańców Łodzi, Sukcesja dostosowuje swoją kompleksową ofertę do ich potrzeb, a w ostatnim czasie rozszerzyła ją o salon znanej polskiej marki odzieżowej Wójcik.

- Dzisiaj odwiedzając centrum handlowe klienci oczekują możliwości pozostawienia dziecka w kolorowym i atrakcyjnym miejscu. Korzystając z zaufania, jakim rodzice obdarowują Jupi Park, a także wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców różnych dzielnic Łodzi, zdecydowaliśmy się na stworzenie kolejnej sali zabaw w mieście właśnie w Sukcesji. – mówi Tina Tulińska, Marketing & Brand Manager, Jupi Park.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • Obserwator 2015-07-18 01:01:43
    Sukcesja postawi na dzieci? A dopiero co czytałem, że stawia na kobiety, bo będzie miała... szeroki wjazd na parking. Dwa miesiące przed otwarciem dobrze byłoby się zdecydować.
    Poza wszystkim, trzy niewielkie lokale z dolnej półki z ofertą dla dzieci w centrum o 46 tys. m kw. powierzchni to rzeczywiście mocne poparcie tezy o stawianiu na dzieci.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA