PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Supermarket przestał być główną siłą przyciągania centrów handlowych

  • Autor: Puls Biznesu
  • 03 cze 2014 08:53

W latach 90. najważniejszy w galerii handlowej był supermarket, dziś liczy się bogata oferta modowa i rozrywkowa - pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

Dziś polski rynek handlowy nie odbiega standardem od Europy Zachodniej. Nie dość, że zmieniły się kryteria budowy (deweloperzy zaczęli dbać o aranżację wnętrz i jakość materiałów budowlanych, a ostatnio także o ekologiczne rozwiązania), to mamy także dostęp do wszystkich formatów handlowych dostępnych zagranicą: centra convenience, street mall, outlety czy parki handlowe. Pierwsze transakcje na rynku handlowym miały miejsce już w 2002 r., jednak były to pojedyncze przypadki.

Dopiero po wejściu Polski do UE nastąpił skok. W 2006 r. łączna wartość transakcji na rynku handlowym wyniosła około 2,46 mld EUR. Większość kapitału pochodzi z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i USA, ale zwiększa się także zainteresowanie podmiotów z Bliskiego i Dalekiego Wschodu.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA