Supermarkety mają sposoby na podniesienie sprzedaży

Zmiana ustawienia alejek, czy zmiana lokalizacji towarów, które co jakiś czas wprowadza każdy supermarket to zabieg, który potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o 30 procent - mówi Alicja Kalińska z SetPoint.
- Żeby znaleźć słodycze, trzeba przejść kilka innych alejek, które dotychczas klient omijał. No, ale skoro już w nich jest, to czemu nie miałby skorzystać z oferty, które i tak będą dla niego nowością? W ten sposób kolejny produkt ląduje w koszyku - wyjaśnia Alicja Kalińska z SetPoint. Ważnym punktem w sklepach są regały przy stanowiskach kasowych, ponieważ generują aż 5 proc. całego obrotu.
Czytaj więcej: Zmiana lokalizacji towarów w sklepie może zwiększyć sprzedaż prawie o 1/3
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.