PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Supersam stworzył pierwszą wirtualną galerię handlową

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 sie 2014 17:40

Z początkiem sierpnia 2014 zadebiutowała pierwsza w Polsce internetowa galeria handlowa. Supersam daje możliwość wszystkim detalistom, oferującym towary szybkozbywalne (FMCG), stworzenie własnych sklepów wirtualnych, bez kosztów inwestycyjnych. Dzięki temu, w ciągu zaledwie jednej doby, ich towary staną się dostępne w sieci i będą mieli możliwość pozyskiwania i realizowania zamówień online.

REKLAMA

Z najnowszych badań polskiego rynku e-commerce, przeprowadzonych przez firmę Gemius, wynika, że zakupy spożywcze w sieci robi 24 procent internautów. To niemal dwa razy więcej, niż przed rokiem i trzy razy więcej, niż dwa lata temu.

Galeria Supersam to nowoczesne narzędzie, umożliwiające klientom wygodne zakupy online w ich ulubionych sklepach, zlokalizowanych blisko domu lub pracy. Zamówienia mogą być realizowane zarówno z dostawą do domu, jak również z odbiorem osobistym. Integracja, czyli przyłączenie tradycyjnej oferty sklepu do galerii Supersam, jest niemalże automatyczna. Witryna online będzie funkcjonować w ciągu 24h od podpisania umowy.

O każdym, złożonym zamówieniu elektronicznym personel zostanie powiadomiony poprzez sms, mail oraz ‘konsolę do zarządzania sklepem' umieszczoną w chmurze danych. Przed oficjalnym startem usługi Supersam zintegrował testowo kilkadziesiąt sklepów detalicznych działających pod szyldami marek: OdiDo, Chata Polska, Rabat Detal, czy Kosmeteria, która, jako pierwsza podpisała globalną umowę na implementację usługi w większości ze swoich 200 drogerii. Kilka innych sieci detalicznych poważnie rozważa przystąpienie do platformy.

- Do końca tego roku planujemy zintegrować 700-800 placówek detalicznych i patrząc na swój zespół oraz zainteresowanie z rynku, ten cel wydaje się być w zasięgu naszych możliwości - mówi Tomek Kwieciński, pomysłodawca i właściciel platformy.

O wsparcie wizyt w sklepach online zadbają producenci marek, którzy skierują ruch z reklamy online do swojego showroomu w galerii Supersam, gdzie widoczne będą zarówno ceny, jak i oferty sklepów sprzedających reklamowany towar. Stamtąd klienci trafią do wybranego sklepu. Na preinstalację aplikacji Supersam została podpisana umowa z firmą NTT SYSTEM S.A. Aplikacja będzie zainstalowana fabrycznie na komputerach i tabletach tego producenta.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA