PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Swarovski uruchamia jeden z najważniejszych sklepów na polskim rynku

Swarovski w Starym Browarze, fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 kwi 2019 12:00

Sieć Swarovski uruchamia salon w poznańskim centrum handlowym Stary Browar.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 08 kwi 2019 12:00

- Z dumą potwierdzam otwarcie naszego nowego sklepu w Poznaniu. Wyroby marki Swarovski są dziś dostępne w 95 sklepach na terenie całej Polski, w tym w 9 salonach należących do firmy Swarovski, 15 salonach partnerskich oraz 71 sklepach multibrandowych - mówi Ewa Sereczyńska, dyrektor na Europę Środkową.

- Jestem ogromnie dumna i szczęśliwa, mogąc otworzyć jeden z naszych najważniejszych sklepów na rynku polskim. Pracuję w firmie Swarovski od ponad 10 lat, dzięki czemu miałam okazję obserwować stały rozwój naszej marki na polskim rynku. Otwierając ten sklep, chcemy podziękować naszym wiernym klientom, ponieważ taki rozwój nie byłby możliwy bez niezawodnego wsparcia z ich strony. Zamiast opisywać wnętrze salonu słowami, zachęcam klientów, by odwiedzili nasz sklep i obejrzeli go na własne oczy! - podsumowuje.

Wystrój salonu nawiązuje do kultowych szlifów i umiejętnego wykorzystania światła. Asortyment obejmuje dodatki, zegarki, wyroby dekoracyjne i użytkowe. W ofercie są także akcesoria dla panów.

- Wystrój wnętrz naszych sklepów to nie tylko wspaniała ilustracja nowoczesnej wizji firmy Swarovski i jej zamiłowania do doskonałego wzornictwa. To środowisko idealnie nadające się do tego, by wyrazić nasze dążenie do doskonałości i kreatywności oraz nieustannego zaskakiwania i zachwycania naszych klientów - komentuje Robert Buchbauer, zasiadający w zarządzie firmy członek rodziny Swarovski.

Obecnie w salonach promowana jest wiosenno-letnia kolekcja. - Zachęcamy kobiety, by odcięły się od szaleńczego pędu wielkiego miasta i na nowo odkryły uroki sielskiego życia, skupiając się na przyjemnych chwilach. Od Tangeru po Saloniki, od Capri po Korfu, od Santorynu po Sycylię – nasze wzory są kreatywną interpretacją skarbów napotkanych podczas podróży: amuletów i talizmanów, morskich stworzeń czy lodów i kolorowych koktajli - mówi Nathalie Colin, dyrektor kreatywna w firmie Swarovski.

Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa na całym świecie, a jego sieć 3000 sklepów obejmuje obszar około 170 krajów. Firma zatrudnia ponad 27 tys. pracowników, a w 2017 roku osiągnęła przychód rzędu 2,7 miliarda euro.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.