PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Światowe marki wybierają na debiut Manufakturę

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lip 2016 11:03

Światowe marki wybierają na debiut Manufakturę U.S. Polo Assn.

Steve Madden to kolejna marka, która inauguruje działalność na polskim rynku, otwierając firmowy butik w łódzkiej Manufakturze. Wcześniej powstał tu pierwszy polski sklep marki U.S. Polo Assn.

REKLAMA

W Manufakturze trwa okres przedłużania umów i rekomercjalizacji galerii. Ma to związek z dziesięcioleciem tego obiektu. Pojawiają się więc nowe sklepy polskich, ale i światowych marek.  – Zauważamy zwiększone zainteresowanie firm niedostępnych dotychczas w naszym kraju, powierzchniami najmu w galerii handlowej Manufaktury – przyznaje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Manager Manufaktury.

Na początku sierpnia w Manufakturze otworzy się pierwszy w Polsce salon z obuwiem i akcesoriami amerykańskiej marki Steve Madden. Butik tej marki będzie miał ponad 90 mkw.

Manufaktura w Łodzi jest w czołówce obiektów handlowych, wybieranych w programach intensywnej ekspansji światowych marek. Tak było w przypadku debiutu kosmetycznej marki Kiehl’s z portfolio L’Oreal. Punkt w Manufakturze był drugim sklepem tej firmy w Polsce. Kilka dni później otworzył się tam czwarty w Polsce i jednocześnie największy salon firmowy brytyjskiej marki Superdry.

W czerwcu otwarto salon innej światowej marki - U.S. Polo Assn. Sklep zrealizowany według najnowszego, światowego konceptu brandu, mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury w sąsiedztwie butików marek premium. – Zdecydowaliśmy się na debiut na polskim rynku właśnie w łódzkiej Manufakturze, bo to miejsce nie tylko zakupów, ale także relaksu i wypoczynku. Tu ciągle się coś dzieje, są muzea, teatr, to obiekt absolutnie wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Chcemy być częścią tego miejsca – mówił po otwarciu Artur Wodzyński, dyrektor operacyjny U.S. Polo Assn. w Polsce.

Na tym nie koniec, bo przed Manufakturą kolejne intensywne tygodnie z otwarciami nowych butików.

Jednym z trzech pierwszych sklepów, otwartych niemalże jednocześnie, będzie salon kultowej amerykańskiej marki Forever 21, który dołączy do oferty Manufaktury w pierwszych dniach września. Przestronny salon z odzieżą znajdzie się na piętrze galerii handlowej Manufaktury.

Do grona najemców Manufaktury dołączy także salon firmowy kosmetycznej marki Origins (grupa Estee Lauder), Hego’s Milano, The Body Shop, Swarovski i Giacomo Conti.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA