PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Światowe marki wybierają na debiut Manufakturę

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 lip 2016 11:03

Światowe marki wybierają na debiut Manufakturę U.S. Polo Assn.

Steve Madden to kolejna marka, która inauguruje działalność na polskim rynku, otwierając firmowy butik w łódzkiej Manufakturze. Wcześniej powstał tu pierwszy polski sklep marki U.S. Polo Assn.

REKLAMA

W Manufakturze trwa okres przedłużania umów i rekomercjalizacji galerii. Ma to związek z dziesięcioleciem tego obiektu. Pojawiają się więc nowe sklepy polskich, ale i światowych marek.  – Zauważamy zwiększone zainteresowanie firm niedostępnych dotychczas w naszym kraju, powierzchniami najmu w galerii handlowej Manufaktury – przyznaje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Manager Manufaktury.

Na początku sierpnia w Manufakturze otworzy się pierwszy w Polsce salon z obuwiem i akcesoriami amerykańskiej marki Steve Madden. Butik tej marki będzie miał ponad 90 mkw.

Manufaktura w Łodzi jest w czołówce obiektów handlowych, wybieranych w programach intensywnej ekspansji światowych marek. Tak było w przypadku debiutu kosmetycznej marki Kiehl’s z portfolio L’Oreal. Punkt w Manufakturze był drugim sklepem tej firmy w Polsce. Kilka dni później otworzył się tam czwarty w Polsce i jednocześnie największy salon firmowy brytyjskiej marki Superdry.

W czerwcu otwarto salon innej światowej marki - U.S. Polo Assn. Sklep zrealizowany według najnowszego, światowego konceptu brandu, mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury w sąsiedztwie butików marek premium. – Zdecydowaliśmy się na debiut na polskim rynku właśnie w łódzkiej Manufakturze, bo to miejsce nie tylko zakupów, ale także relaksu i wypoczynku. Tu ciągle się coś dzieje, są muzea, teatr, to obiekt absolutnie wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Chcemy być częścią tego miejsca – mówił po otwarciu Artur Wodzyński, dyrektor operacyjny U.S. Polo Assn. w Polsce.

Na tym nie koniec, bo przed Manufakturą kolejne intensywne tygodnie z otwarciami nowych butików.

Jednym z trzech pierwszych sklepów, otwartych niemalże jednocześnie, będzie salon kultowej amerykańskiej marki Forever 21, który dołączy do oferty Manufaktury w pierwszych dniach września. Przestronny salon z odzieżą znajdzie się na piętrze galerii handlowej Manufaktury.

Do grona najemców Manufaktury dołączy także salon firmowy kosmetycznej marki Origins (grupa Estee Lauder), Hego’s Milano, The Body Shop, Swarovski i Giacomo Conti.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.