PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Święto mody w Galerii Katowickiej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 26 paź 2017 11:49

Święto mody w Galerii Katowickiej mat.pras.

Prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych nie na scenie, a bezpośrednio wśród klientów na pasażach centrum handlowego - to eksperymentalna formuła ostatniej edycji Katowice Fashion Week, największego modowo - zakupowego wydarzenia na Śląsku. W ciągu dwóch dni w Galerii Katowickiej pojawiło się prawie 105 tys. osób.

REKLAMA

W październikowy weekend w Galerii Katowickiej odbyło się prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały kolekcje wieczorowe, biznesowe, casual czy sportowe – mody damskiej, męskiej i dziecięcej. Co ważne – wszystkie dostępne są w galerii. Po raz pierwszy też Katowice Fashion Week odbył się w zupełnie nowej formule – moda była dosłownie na wyciągnięcie ręki. Różnorodne marki prezentowane były nie na wielkim wybiegu, lecz… na pasażach dwóch pięter galerii, pośród klientów robiących zakupy. Każdy chętny mógł więc z bliska przyjrzeć się danej stylizacji, dostrzec detale i dodatki. Modele i modelki, po przejściu pasaży, pojawiali się na trzech usytuowanych na parterze scenach, tworząc „żywą ekspozycję”.

Do dyspozycji odwiedzających galerię w czasie eventu były również cztery personal shopperki, które za darmo doradzały jak się ubrać, aby czuć się komfortowo i modnie. Ponadto na jednej ze scen przeprowadzane były wywiady z zaproszonymi ekspertami – na temat stylizacji, makijaży i fryzur. Wyjątkową atmosferę święta mody dopełniała tworzona na żywo muzyka w wykonaniu Doministry – performera, multi-instrumentalisty i eksperymentatora. Transmitowana była w całym obiekcie. Przekaz ze studia, scen i pokazów na pasażach można było oglądać na żywo na 30 ekranach w całej galerii, w zasadzie nie odrywając się od zakupów.

Katowice Fashion Week był również idealną okazją do zaktywizowania najemców Galerii Katowickiej, którzy udostępnili swoje kolekcje na innowacyjne pokazy. Wszystkie zaprezentowane stroje i dodatki można było zakupić w poszczególnych salonach, a ponad 100 sklepów przygotowało promocje i rabaty nawet do -70 proc. Akcje specjalne obowiązywały tylko i wyłącznie w Galerii Katowickiej – i tylko w czasie trwania eventu. Dla klientów była to więc doskonała okazja, aby w atrakcyjnych cenach nabyć najnowsze kolekcje, podziwiane w trakcie pokazów. 

- Prawie 105 tys. odwiedzających w ciągu dwóch dni zakupowo – modowego wydarzenia świadczy o tym, że udało się nam zorganizować coś zupełnie wyjątkowego. Postawiliśmy na zupełnie nową formułę Katowice Fashion Week – kolekcje zaprezentowane zostały bezpośrednio na pasażach, wśród robiących zakupy. Zapewniliśmy klientom pełny kontakt z modą i 100-procentowe uczestnictwo w evencie, bez odciągania ich od zakupów. To było coś absolutnie zaskakującego i innego, niż dotychczas. Moda na wyciągnięcie ręki, pokazy złożone wyłącznie z marek dostępnych w naszym Centrum, eksperci reprezentujący obecne u nas brandy, specjalna oferta zakupowa – to wszystko wpłynęło na tak fantastyczny footfall. Widzimy, że klientom spodobała się nasza nowa propozycja, a wydarzenia z bezpośrednią interakcją są potrzebne i inspirujące. Obowiązkową częścią tego spektakularnego eventu była oczywiście współpraca z najemcami, którzy aktywnie włączyli się w przygotowanie pokazu i specjalnej oferty – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA