PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Święto mody w Galerii Katowickiej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 26 paź 2017 11:49

Święto mody w Galerii Katowickiej mat.pras.

Prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych nie na scenie, a bezpośrednio wśród klientów na pasażach centrum handlowego - to eksperymentalna formuła ostatniej edycji Katowice Fashion Week, największego modowo - zakupowego wydarzenia na Śląsku. W ciągu dwóch dni w Galerii Katowickiej pojawiło się prawie 105 tys. osób.

REKLAMA

W październikowy weekend w Galerii Katowickiej odbyło się prawie 40 pokazów najnowszych kolekcji jesienno-zimowych. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały kolekcje wieczorowe, biznesowe, casual czy sportowe – mody damskiej, męskiej i dziecięcej. Co ważne – wszystkie dostępne są w galerii. Po raz pierwszy też Katowice Fashion Week odbył się w zupełnie nowej formule – moda była dosłownie na wyciągnięcie ręki. Różnorodne marki prezentowane były nie na wielkim wybiegu, lecz… na pasażach dwóch pięter galerii, pośród klientów robiących zakupy. Każdy chętny mógł więc z bliska przyjrzeć się danej stylizacji, dostrzec detale i dodatki. Modele i modelki, po przejściu pasaży, pojawiali się na trzech usytuowanych na parterze scenach, tworząc „żywą ekspozycję”.

Do dyspozycji odwiedzających galerię w czasie eventu były również cztery personal shopperki, które za darmo doradzały jak się ubrać, aby czuć się komfortowo i modnie. Ponadto na jednej ze scen przeprowadzane były wywiady z zaproszonymi ekspertami – na temat stylizacji, makijaży i fryzur. Wyjątkową atmosferę święta mody dopełniała tworzona na żywo muzyka w wykonaniu Doministry – performera, multi-instrumentalisty i eksperymentatora. Transmitowana była w całym obiekcie. Przekaz ze studia, scen i pokazów na pasażach można było oglądać na żywo na 30 ekranach w całej galerii, w zasadzie nie odrywając się od zakupów.

Katowice Fashion Week był również idealną okazją do zaktywizowania najemców Galerii Katowickiej, którzy udostępnili swoje kolekcje na innowacyjne pokazy. Wszystkie zaprezentowane stroje i dodatki można było zakupić w poszczególnych salonach, a ponad 100 sklepów przygotowało promocje i rabaty nawet do -70 proc. Akcje specjalne obowiązywały tylko i wyłącznie w Galerii Katowickiej – i tylko w czasie trwania eventu. Dla klientów była to więc doskonała okazja, aby w atrakcyjnych cenach nabyć najnowsze kolekcje, podziwiane w trakcie pokazów. 

- Prawie 105 tys. odwiedzających w ciągu dwóch dni zakupowo – modowego wydarzenia świadczy o tym, że udało się nam zorganizować coś zupełnie wyjątkowego. Postawiliśmy na zupełnie nową formułę Katowice Fashion Week – kolekcje zaprezentowane zostały bezpośrednio na pasażach, wśród robiących zakupy. Zapewniliśmy klientom pełny kontakt z modą i 100-procentowe uczestnictwo w evencie, bez odciągania ich od zakupów. To było coś absolutnie zaskakującego i innego, niż dotychczas. Moda na wyciągnięcie ręki, pokazy złożone wyłącznie z marek dostępnych w naszym Centrum, eksperci reprezentujący obecne u nas brandy, specjalna oferta zakupowa – to wszystko wpłynęło na tak fantastyczny footfall. Widzimy, że klientom spodobała się nasza nowa propozycja, a wydarzenia z bezpośrednią interakcją są potrzebne i inspirujące. Obowiązkową częścią tego spektakularnego eventu była oczywiście współpraca z najemcami, którzy aktywnie włączyli się w przygotowanie pokazu i specjalnej oferty – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.