PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szef ECE dzieli się przepisem na sukces

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 paź 2014 20:00

Szef ECE dzieli się przepisem na sukces

Urozmaicona i dostosowana do oczekiwań klientów oferta oraz nieustanne podążanie za zmieniającymi się trendami - to zdaniem Alexandra Otto, prezesa zarządu ECE, klucz do sukcesu na rynku centrów handlowych. W rozmowie z propertynews.pl podkreśla, że spółka widzi dalszy potencjał rozwoju nad Wisłą.

REKLAMA

Spółka ECE w Polsce posiada obecnie 8 centrów handlowych, ale Alexander Otto przekonuje, że widzi dalszy potencjał do rozwoju nad Wisłą. Firma jest zainteresowane nowymi akwizycjami, szczególnie na terenie takich miast jak: Szczecin, Gdańsk, Łódź, Wrocław, Kraków, Katowice i oczywiście Warszawa. -  Zgłosiliśmy naszą ofertę na zagospodarowanie terenów wokół Dworca Warszawa Gdańska. Jest jednak za wcześnie, aby mówić o konkretnych planach - informuje Alexander Otto

Szef ECE zapytany o kondycję sektora centrów handlowych podkreślił, że spółka jest obecna na tym rynku od ponad 40 lat i działa w 17 krajach. - To daje bardzo szerokie spojrzenie na rynek i pozwala szybko reagować na zmieniające się trendy - mówi dla propertynews.pl Alexander Otto. Jego zdaniem sytuacja w ostatnich latach jest stabilna. Na całym świecie zauważalny jest wprawdzie niewielki spadek odwiedzalności, ale nie przekłada się to jednak na wyniki sprzedaży.

- Spadek odwiedzalności centrów handlowych obserwujemy np. na rynku amerykańskim, jednak nie odbija się to negatywnie na wynikach najemców. Sprzedaż nawet wzrosła. Ludzie mają teraz mniej czasu, dlatego ich wizyty w centrach handlowych są rzadsze, za to bardziej efektywne. Klienci skupiają się na konkretnych zakupach, mniej czasu poświęcając na przeglądanie oferty - mówi.

- W Polsce w ostatnim czasie powstało wiele centrów handlowych, zarówno w dużych jak i mniejszych miastach. Obiekty muszą więc między sobą ostro konkurować. Byłem ostatnio w Płocku, gdzie funkcjonują aż cztery galerie. To w przypadku 80 tysięcznego miasta nie powinno się wydarzyć! - twierdzi Otto. - Inwestycje muszą być przemyślane i dostosowane do możliwości rynku. Dlatego ECE stawia na przemyślane koncepty. Koncentrujemy się na największych miastach Polski i na dominujących obiektach. Tu widzimy największy potencjał. Nasza strategia jest prosta: chcemy dostarczać najlepszą ofertę we wszystkich możliwych obszarach - przekonuje.

Zdaniem szefa ECE ważne jest przede wszystkim stałe podtrzymywanie zainteresowania obiektami poprzez uatrakcyjnianie ich oferty i ciągłe poszukiwanie nowych najemców. Taka strategia przyjęta została przy realizacji najnowszej inwestycji ECE - otwartej 9 października br. galerii Milaneo w Stuttgarcie. - Wśród 200 sklepów aż 90 stanowią marki, które dopiero debiutują w tym mieście. Są tam także dwa polskie brandy Reservd i Esotiq - mówi. - Oczywiście wśród najemców muszą znaleźć się także najsilniejsze marki, jak np. marki te należące do Inditexu - dodaje.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA