PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szef Victoria's Secret: smartfony kiedyś znikną, tradycyjne sklepy przetrwają

  • Autor: PAP
  • 19 lut 2018 08:16

Szef Victoria's Secret: smartfony kiedyś znikną, tradycyjne sklepy przetrwają fot. Pixabay

Szef marki Victoria's Secret, Leslie Wexner, twierdzi że tradycyjne sklepy przetrwają dlatego, że ludzie poszukują w nich oprócz towarów interakcji społecznych. Jego zdaniem, kiedyś znikną natomiast smartfony.

REKLAMA

Leslie Wexner to ostatni przedstawiciel pierwszego, dwudziestowiecznego pokolenia właścicieli marek modowych, którzy umożliwili kupno swoich towarów szerokim kręgom poprzez stworzenie sieci sklepów w wielkich centrach handlowych. Większość z nich jest dziś zdania, że internet na zawsze zmienił sprzedaż i nawyki zakupowe klientów, Wexner jednak nie zgadza się z tym poglądem.

Jego zdaniem, internet nie zabije sklepów stacjonarnych, a fascynacja smartfonami będzie stopniowo przygasać. "Jesteśmy w trakcie odwrotu od tego trendu" - powiedział w jednym z niedawno udzielonych wywiadów. "Nie wydaje mi się, aby stan obecny miał być nową definicją normalności" - dodał właściciel marki Victoria's Secret.

Jak twierdzi Wexner, ludzie wciąż potrzebują wzajemnych interakcji i dlatego właśnie tradycyjne sklepy przetrwają erę smartfonów, stając się miejscem, gdzie można zrealizować potrzeby społeczne. "Stoi za mną pięć tysięcy lat historii" - uzasadnia Wexner, wskazując na starożytne bazary Stambułu i targowiska Rzymu.

Tymczasem, właściciele amerykańskich sklepów mają za sobą najtrudniejszy rok od dłuższego czasu. Ogłoszono ponad sześć tysięcy zamknięć, co stanowi liczbę większą, niż podczas recesji w 2008 roku. 50 właścicieli sieci sklepów złożyło wniosek o upadłość, wśród nich - znana na całym świecie sieć sklepów z zabawkami Toys 'R' Us.

Należące do Wexnera firmy również odnotowały spadki w zyskach. Sieć Bath & Body Works rozczarowała inwestorów stosunkowo niskimi wynikami za okres świąt Bożego Narodzenia. Spadki zysków ze sklepów spodziewane są również na rok 2018.

Leslie Wexner, który szefuje słynnej marce bielizny Victoria's Secret od 1963 roku, nie poddaje się jednak bez walki. W ostatnich dwóch latach włożył dużo wysiłku w przekształcenie marki tak, by wciąż była atrakcyjna dla klientów, dodając wart 500 mln dolarów biznes strojów sportowych, pośrednictwa pracy oraz kultowy wśród klientek katalog produktowy.

Jedynie 20 proc. sprzedaży Victoria's Secret to sprzedaż internetowa. Zdaniem Wexnera, w przyszłości utrzyma się ona na tym poziomie, a jego zadaniem jest "przekonanie ludzi, by chcieli przyjść do sklepu". Branża, w której działa, według specjalistów rynkowych jest odporna na cyfryzację. Bieliznę trudno dopasować za pośrednictwem aplikacji na smartfonie, bądź ocenić jakość wykończenia produktów na ekranie komputera. Konkurencja jednak nie śpi.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.