PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szkocka marka szukała swojego miejsca. Znalazła w Blue City

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 lut 2017 14:20

Szkocka marka szukała swojego miejsca. Znalazła w Blue City Blue City

Trespass dołączy do grona najemców w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Jedna z największych szkockich firm produkujących odzież sportową i outdoorową dotychczas obecna była na rynku tylko w formacie outletowym.

REKLAMA

W transakcji doradzała firma Colliers International.

Marka Trespass powstała w 1984 roku, choć korzenie firmy sięgają 1938 roku. Jej oferta obejmuje asortyment odzieży sportowej i outdoorowej, akcesoriów oraz sprzętu kempingowego. Marka działa poprzez sieć ponad 230 salonów, sprzedaż hurtową oraz sklep internetowy.

— Będzie to pierwszy w Polsce regularny salon z bieżącymi kolekcjami dla dorosłych i dzieci oraz szeroką ofertą sportową — mówi Agnieszka Piekarska, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International, która pośredniczyła w transakcji.

— Pozytywne przyjęcie marki w dotychczasowych lokalizacjach skłoniło nas do poszukiwania dalszych możliwości rozwoju. Nasze wyniki wskazują na to, że produkty Trespass świetnie odpowiadają na potrzeby polskiego klienta — komentuje Konrad Jezierski, European Regional Manager, odpowiedzialny za rozwój marki w Polsce i Europie.

Sklep w Blue City zrealizowany będzie zgodnie z najnowszym międzynarodowym konceptem detalicznym firmy Trespass, zaprojektowanym przez ARS Retail Group. Operatorem sklepu i partnerem Trespass w tym projekcie będzie ARS Shops – spółka zależna w strukturze ARS Retail Group, znanej dotychczas ze swoich projektów dla branży detalicznej oraz operatorów nieruchomości komercyjnych.

— Dla nas, jako grupy spółek oferujących kompleksowe usługi dla biznesu, nie bez znaczenia jest fakt, że dzięki takiej współpracy będziemy jeszcze bliżej rynku. Zależy nam, by być najlepszym ekspertem w branży retail, dlatego stale zwiększamy naszą wiedzę, kompetencje i zakres działania. Wejście w kolejny obszar to naturalna konsekwencja takiego sposobu myślenia — mówi Łukasz Derlacki, właściciel ARS Retail Group.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA