PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szopi.pl otwiera się na nowe miasta

  • dlahandlu.pl
  • 01 lut 2018 10:33

Szopi.pl otwiera się na nowe miasta Fot. pixabay

Polski serwis zakupowy Szopi.pl bedzie obsługiwał koleje miasta. Zakupy za jego pośrednictwem można już zrobić w Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. Wkrótce portal zamierza objąć swoją działalnością kolejne aglomeracje. Za pośrednictwem Szopi.pl można zamówić towary z Lidla, Biedronki – a więc dyskontów, które nie mają własnych sklepów internetowych – oraz, między innymi z Rossmanna, Tesco, Piotra i Pawła, Smyka, Saturna i Media Markt.

REKLAMA

– Po Warszawie, Wrocławiu i Krakowie pojawienie się Szopi w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku było naturalnym elementem rozwoju naszej działalności. Do końca roku chcemy być obecni w dziesięciu największych polskich miastach. Proces uruchomienia naszej usługi w kolejnych miastach jest obecnie dość szybki, dlatego jeśli widzimy zainteresowanie ze strony klientów danego regionu, możemy tam się pojawiać w krótkim czasie  – zapowiada Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl.

Mieszkańcy stolicy Górnego Śląska, Wielkopolski oraz Pomorza za pośrednictwem Szopi.pl mogą kupić towary z Lidla, Biedronki – a więc dyskontów, które nie mają własnych sklepów internetowych – oraz, między innymi z Rossmanna, Tesco, Piotra i Pawła, Smyka, Saturna i Media Markt. Dodatkowo, w zależności od miasta, możliwe jest zamówienie towarów także z małych lokalnych sklepów oraz aptek. Zaletą serwisu jest to, że jego przedstawiciel jest w stanie skompletować zamówienie i bardzo szybko dostarczyć je klientowi. Niekiedy udaje się to nawet w godzinę. Obecnie serwis realizuje około 5 tys. zamówień miesięcznie. Ich liczba rośnie o 20 proc. w skali miesiąca.

Współpracujący z Szopi specjaliści od zakupów pobierają na swoim smartfonie zlecenie od klienta, idą do sklepu lub sklepów i robią zakupy tak jak każdy inny kupujący. W przypadku wątpliwości lub braku towaru, Szoper dzwoni do klienta i ustala dalszą strategię działania. – Na starcie zatrudnialiśmy około 20 szoperów, obecnie w całym kraju jest już ich 140. Nasz dynamiczny rozwój oznacza również, że wciąż szukamy nowych pracowników i to we wszystkich regionach, w których działamy. Jesteśmy elastycznym pracodawcą. Zatrudniamy osoby na pełen etat i tych, którzy chcą pracować w niepełnym wymiarze godzin – mówi Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Szopi.pl mocno stawia na technologie. Współtworzy go zespół doświadczonych programistów, którzy nieustannie rozwijają swoje umiejętności. Obecnie biorą oni udział w międzynarodowym programie Google Launchpad Accelerator. To sześciomiesięczny projekt dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups). W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. – Nasza współpraca z Google rozpoczęła się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu ekspertów zewnętrznych – mówi Irena Kaczor, współzałożycielka Szopi.pl.

W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 tys. razy. Firma robi 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 20 proc. miesięcznie. Pod koniec ubiegłego roku serwis pozyskał kolejne źródło finansowania. Wsparcie w wysokości 3 mln zł, zapewni współpraca z funduszem Impera Alfa.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kaja 2018-03-07 09:32:07
    Naprawdę udany polski start-up, od kiedy działają we Wrocławiu, w zasadzie nie funkcjonuję bez nich :) i już nie pamiętam, jak robi się większe zakupy spożywcze \"stacjonarnie\". Ogromna wygoda i oszczędność czasu, i póki co jedyna taka usługa, która pozwala robić zakupy online w takich sklepach, jak Biedronka czy Lidl.
  • Criss 2018-03-08 09:46:25
    Przede wszystkim chodzi tu o wygodę... Rozumiem tych, którzy wolą mimo wszystko pójść do sklepu, ale ja bardzo cenię to, że mogę robić zakupy, siedząc w pracy. I w zasadzie nieważne, czy to Lidl, czy Biedronka, czy Rossmann. Bardzo udana inicjatywa, warto dać im szansę.
  • Maja 2018-03-14 09:53:41
    Nie zwraca się uwagi na podobne usługi, dopóki nie jest się w zaawansowanej ciąży, i nie ma się pustej lodówki ;) także w moim przypadku przyszedł taki moment, że Szopi okazało się totalnie niezbędne! I sprawdziło się :)

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.