PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szopi.pl otwiera się na nowe miasta

  • dlahandlu.pl
  • 01 lut 2018 10:33

Szopi.pl otwiera się na nowe miasta Fot. pixabay

Polski serwis zakupowy Szopi.pl bedzie obsługiwał koleje miasta. Zakupy za jego pośrednictwem można już zrobić w Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. Wkrótce portal zamierza objąć swoją działalnością kolejne aglomeracje. Za pośrednictwem Szopi.pl można zamówić towary z Lidla, Biedronki – a więc dyskontów, które nie mają własnych sklepów internetowych – oraz, między innymi z Rossmanna, Tesco, Piotra i Pawła, Smyka, Saturna i Media Markt.

REKLAMA

– Po Warszawie, Wrocławiu i Krakowie pojawienie się Szopi w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku było naturalnym elementem rozwoju naszej działalności. Do końca roku chcemy być obecni w dziesięciu największych polskich miastach. Proces uruchomienia naszej usługi w kolejnych miastach jest obecnie dość szybki, dlatego jeśli widzimy zainteresowanie ze strony klientów danego regionu, możemy tam się pojawiać w krótkim czasie  – zapowiada Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl.

Mieszkańcy stolicy Górnego Śląska, Wielkopolski oraz Pomorza za pośrednictwem Szopi.pl mogą kupić towary z Lidla, Biedronki – a więc dyskontów, które nie mają własnych sklepów internetowych – oraz, między innymi z Rossmanna, Tesco, Piotra i Pawła, Smyka, Saturna i Media Markt. Dodatkowo, w zależności od miasta, możliwe jest zamówienie towarów także z małych lokalnych sklepów oraz aptek. Zaletą serwisu jest to, że jego przedstawiciel jest w stanie skompletować zamówienie i bardzo szybko dostarczyć je klientowi. Niekiedy udaje się to nawet w godzinę. Obecnie serwis realizuje około 5 tys. zamówień miesięcznie. Ich liczba rośnie o 20 proc. w skali miesiąca.

Współpracujący z Szopi specjaliści od zakupów pobierają na swoim smartfonie zlecenie od klienta, idą do sklepu lub sklepów i robią zakupy tak jak każdy inny kupujący. W przypadku wątpliwości lub braku towaru, Szoper dzwoni do klienta i ustala dalszą strategię działania. – Na starcie zatrudnialiśmy około 20 szoperów, obecnie w całym kraju jest już ich 140. Nasz dynamiczny rozwój oznacza również, że wciąż szukamy nowych pracowników i to we wszystkich regionach, w których działamy. Jesteśmy elastycznym pracodawcą. Zatrudniamy osoby na pełen etat i tych, którzy chcą pracować w niepełnym wymiarze godzin – mówi Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Szopi.pl mocno stawia na technologie. Współtworzy go zespół doświadczonych programistów, którzy nieustannie rozwijają swoje umiejętności. Obecnie biorą oni udział w międzynarodowym programie Google Launchpad Accelerator. To sześciomiesięczny projekt dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups). W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. – Nasza współpraca z Google rozpoczęła się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu ekspertów zewnętrznych – mówi Irena Kaczor, współzałożycielka Szopi.pl.

W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 tys. razy. Firma robi 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 20 proc. miesięcznie. Pod koniec ubiegłego roku serwis pozyskał kolejne źródło finansowania. Wsparcie w wysokości 3 mln zł, zapewni współpraca z funduszem Impera Alfa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA