PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szybkość funkcjonowania e-sklepu kluczowa dla jego sukcesu

  • dlahandlu.pl
  • 29 kwi 2014 09:50

Według badań zespołu vouchercloud.pl, 3 sekundy wyznaczają granicę cierpliwości znacznej liczby internautów. Tylko 43 proc. użytkowników pozostanie na wolno ładującej się stronie po upłynięciu 3 sekund. Ale u 4/5 z nich pozostawi ona niesmak i postanowienie, że nie odwiedzą w przyszłości tej witryny. Szybkość działania strony można więc uznać za chrzest bojowy dla e-sklepu.

REKLAMA

Najliczniejszą grupę, pod względem przyswajania informacji stanowią wzrokowcy, blisko 93 proc. osób wiąże atrakcyjność e-sklepu z wyeksponowaniem jego asortymentu. Konsumentowi wystarczy 90-sekundowy rzut oka na produkt, aby zdecydował, czy warto się nim zainteresować. Odpowiednia prezentacja towaru, dzięki której można go obejrzeć z wielu perspektyw, zwiększa wskaźnik sprzedaży o ponad połowę.

Z drugiej jednak strony, znaczny odsetek zwrotów, bo na poziomie 25 proc., spowodowanych jest rozminięciem się oczekiwań konsumentów co do produktu z rzeczywistością. Dla niemal 1/3 klientów e-sklepów mocnym argumentem skłaniającym do zakupu towaru jest jego prezentacja w formie filmów. Video z produktem w roli głównej przekonało ok. 57 proc. Amerykanów do zaufania danemu sprzedawcy online.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA