PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szykują się zmiany konceptów Intermarché i Bricomarché

  • dlahandlu.pl
  • 30 wrz 2015 12:48

Szykują się zmiany konceptów Intermarché i Bricomarché Bricomarché

Grupa Muszkieterów podążając za trendami konsumenckimi będzie unowocześniać koncept Intermarché i wprowadzi usługę Drive. Chce też rozwijać dział ogrodowy w Bricomarché.

REKLAMA

Intermarché opracowało nowy koncept swoich sklepów, którego podstawą jest przyjazna klientowi aranżacja sklepu, nowoczesny design wnętrza oraz dedykowane strefy produktowe. Nowy format został wprowadzony w 4 placówkach – w Poznaniu, Zielonej Górze Kluczborku i Międzychodzie. Do końca października nowym wizerunkiem będą mogły pochwalić się kolejne cztery sklepy – w Obornikach Wlkp., Śremie, Turku oraz Brzesku.

– Odpowiadając na potrzeby konsumentów wprowadzamy zmiany, które sprawiają, że zakupy w Intermarché stają się dla nich łatwiejsze i przyjemniejsze. Zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci są coraz bardziej wymagający, dlatego chcemy sprostać ich wymaganiom – mówi Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce.

Nowy koncept Intermarché zbiera pozytywne recenzje wśród klientów - podkreśla grupa. W ocenie 90 proc. z nich sklepy zmieniły się na lepsze, a blisko 50 proc. przyznało, że bardziej lubi robić zakupy w Intermarché po modernizacji. Klienci docenili m.in. nowy sposób zaaranżowania przestrzeni. Działy zyskały ich zdaniem elegancki wygląd, a przestronniejsza ekspozycja asortymentu, poprawiła wygodę zakupów i dostęp do produktów.

Od 9 września klienci Intermarché w Poznaniu mają możliwość zamówienia towaru przez Internet i odebrania zapakowanych produktów w sklepie. Na stronie drive.intermarche.pl dostępne jest obecnie blisko 7,5 tys. produktów oferowanych w cenach sklepu stacjonarnego. W październiku z tej formy zakupów będą mogli skorzystać także mieszkańcy Śremu i Świdnicy.

Bricomarché jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią na rynku DIY w Polsce. Dzięki kompleksowym i szeroko zakrojonym działaniom sieć może poszczycić się najwyższym na rynku supermarketów typu „dom i ogród” wskaźnikiem ewolucji obrotów – 25%.

Sieć w odpowiednim momencie wykorzystała wzrostowy trend w tym sektorze (65% klientów Bricomarché posiada dom z ogrodem), opracowała nowy koncept sklepu, a obecnie kontynuuje działania mające na celu rozwój tego obszaru swojej oferty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA