PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szykuje się nowa kampania reklamowa Żabki

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 kwi 2015 11:40

Żabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience, wybrała nową agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej marki. Zwycięzcą w przetargu została Agencja PZL.

REKLAMA

W przetargu brało udział 5 agencji. Agencja PZL najlepiej zrozumiała specyfikę naszej sieci. Przedstawione propozycje wynikają z dokładnej analizy briefu i są trafną odpowiedzią na nasze potrzeby. Ostateczna decyzja zapadła po przeprowadzeniu badań konsumenckich, dlatego jesteśmy przekonani, że stworzona platforma wyróżni naszą markę na tle konkurencji. – mówi Tomasz Woźniak, dyrektor departamentu strategii i marketingu Żabka Polska.

Zakres współpracy obejmować będzie strategię komunikacji oraz kreację kampanii ATL. Obecnie trwają prace nad produkcją kampanii. Wcześniej obsługą Żabki zajmowała się agencja Heart & Brain.

Żabka to największa, sformalizowana i scentralizowana sieć sklepów convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieć liczy obecnie ponad 3450 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA