PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Szykuje się rekordowy rok w Galerii Jurajskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 paź 2015 10:01

Szykuje się rekordowy rok w Galerii Jurajskiej Galeria Jurajska

Największe centrum handlowe w Częstochowie notuje od stycznia 2015 r. systematyczne wzrosty obrotów i odwiedzin. - Wszystko wskazuje na to, że będzie to najlepszy rok dla galerii od czasu jej otwarcia - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

Tylko od stycznia do września 2015 roku w Galerii Jurajskiej zanotowano wzrost odwiedzin o ponad 4 proc., w porównaniu z analogicznym okresem przed rokiem. Do tej pory galerię odwiedziło ponad 4,5 miliona osób i wszystko wskazuje na to, że pod koniec grudnia Galeria Jurajska po raz kolejny przekroczy próg 6 mln klientów - prognozują przedstawiciele centrum.

Największy skok frekwencyjny Jurajska zanotowała we wrześniu. Odwiedziło ją wtedy aż o 10 proc. więcej klientów, niż takim samym miesiącu przed rokiem. Rekord pobito także w sierpniu. Wtedy galerię odwiedziło ponad 540 tys. osób. - Taki trend obserwujemy od połowy 2014 roku. Jego efektem było przekroczenie w zeszłym roku progu 6 milionów odwiedzających rocznie. Tegoroczne prognozy pokazują, że i ten rok zakończymy z podobnym, jeśli nie zdecydowanie lepszym wynikiem - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Wpływ na to miała przede wszystkim modernizacja oferty Galerii Jurajskiej. W 2014 roku centrum wzbogaciło się o ważnych najemców sieciowych (m.in. 4F, Monnari) oraz jednego najemcę wielkopowierzchniowego - Jysk. Także od początku 2015 roku Jurajska notuje co miesiąc nowe otwarcia. Od stycznia grono najemców zdążyło powiększyćsię już o 11 marek, 3 sklepy przeszły remodeling, jeden najemca (Gino Rossi) podwoił swoją powierzchnię handlową.

Do oferty Jurajskiej dołączyły: Yes, Kolporter, Greenpoint, New Balance, Reporter Young, Tescoma, English Home, X-Kom, Concept Store Shoes&Bags i De Facto/Cotton Club. W galerii pojawiły się także pierwszy nowy koncept - pop-up store Cook&More marki Dajar. Do końca 2015 roku planuje się jeszcze przynajmniej trzy nowe otwarcia.

Rosnąca systematycznie frekwencja przekłada się także na inne wyniki. Od stycznia do września Galeria Jurajska zanotowała aż 5 proc. wzrost obrotów w porównaniu z analogicznym okresem w 2014 roku. W przeciwieństwie do ogólnego trendu na rynku, najlepszymi miesiącami dla Jurajskiej były maj, czerwiec, lipiec oraz sierpień. Zdaniem Katarzyny Korpak, podobnie jak w przypadku frekwencji, tak i tu kluczowi okazali się najemcy.

– Zaprosiliśmy do Częstochowy marki, których brakowało na tutejszym rynku, a w których nasi klienci robią chętnie zakupy. Staliśmy się tym samym o wiele bardziej konkurencyjni, zatrzymując spore grono klientów przed zakupami np. w Katowicach lub Łodzi. Wpływ na to miała także modyfikacja pozycjonowania galerii, pójście w kierunku bogatszej oferty wyposażenia domowego oraz fashion - mówi.

Wyniki jakie notuje Galeria Jurajska stoją w opozycji do globalnych trendów. Według Footfall Index większość galerii handlowych w Polsce notuje dziś duże wahania liczby odwiedzających. - Galeria Jurajska notuje bardzo ustabilizowany trend zwyżkowy, utrzymujący się od ponad roku, co jest ewenementem na rynku. Jest to efektem wzrostu lojalności naszych klientów i mocniejszej pozycji na rynku - przekonuje Katarzyna Korpak.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA