PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ta strategia przynosi efekty. Gemini Park Bielsko-Biała liczy zyski

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 mar 2017 09:18

Ta strategia przynosi efekty. Gemini Park Bielsko-Biała liczy zyski Gemini Park Bielsko-Biała

Rok 2016 dla bielskiego Gemini Park przyniósł znaczące poszerzenie oferty oraz wzrost obrotów i odwiedzalności obiektu. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii.

REKLAMA

Strategia kontynuacji rozwoju centrum rodzinnego, a także wzmożone działania marketingowe przełożyły się na wzrosty obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich sygnalizowanych przez Footfall Index. W tym okresie obiekt odwiedziło 5 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym, a sprzedaż najemców wzrosła średnio o 18 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali przedstawiciele branży gastronomicznej – od 15 do 50 proc., czego efektem jest podpisanie kolejnych umów i powiększenie strefy food court.

- Restauracja KFC w bielskim Gemini Park po raz kolejny zanotowała wzrost sprzedaży oraz liczby odwiedzin w porównaniu do roku poprzedniego. Cieszymy się, że mieszkańcy darzą nas zaufaniem i chętnie wybierają nasz lokal na wspólny posiłek – mówi Adrian Wnęk, koordynator ds. PR w firmie AmRest, która jest operatorem marki. – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Gemini Park Bielsko Biała. Cenimy sobie profesjonalne podejście Zarządu obiektu zarówno do najemców, jak i klientów centrum. Wkrótce uruchomimy tu kolejną restaurację z naszego portfolio, mianowicie Pizza Hut Express – dodaje Adrian Wnęk.

Zadowoleni z funkcjonowania obiektu są także przedstawiciele innych branż, m.in. zabawkowej czy sportowej. Ze względu na osiągane wyniki, w ubiegłym roku marka 4F powiększyła swój salon ze 170 mkw. do 247 mkw. – obecnie to największy lokal tej firmy w Bielsku-Białej.

W minionym roku znacznie poszerzyła się także oferta centrum. Do grona najemców obiektu dołączyło aż 16 znanych marek. Sektor mody męskiej zwiększył się o salony marek Lancerto, Vistula i Wólczanka. Swoją ofertę poszerzyła marka 4F, Play, Hebe, a na klientów czeka nowy KIK oraz nowoczesny salon Komfort z szeroką ofertą dla domu. Część usługową dopełniły z kolei biura podróży TUI, Itaka, a także PKO BP. Swoje salony otworzyły także marki 50 style, Yves Rocher, Aren, X-kom, Street Shop, New Concept, Salad Fantasy i Danish Design. Dotychczasowi najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów najmu, m.in., Ochnik, Solar, New Man Style, Diverse, Lee Wrangler, Greenpoint, Calzedonia, Gatta, X-Zone czy T-Mobile.

Najważniejszym elementem wyróżniającym bielskie Gemini Park na tle całego regionu jest kierowana do rodzin z dziećmi, bogata oferta rozrywkowo-rekreacyjna, której podporządkowano strategię marketingową obiektu. Otwarty w lipcu Eko Park „W Dechę!”, o powierzchni blisko 5 tys. mkw., idealnie wpisuje się w profil centrum. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym znaleźć można atrakcje dla najmłodszych: instalacje, warsztaty edukacyjne i kulturalne. Przez pierwsze 3 miesiące odwiedziło go blisko 17 tysięcy osób. Dodatkowo, w bielskim Gemini Park stale organizowane są wydarzenia dla rodzin, m.in największa w Polsce wystawa Lego, którą odwiedziło ponad 70 tysięcy osób zarówno z Polski, jak i Czech i Słowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.