PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ta strategia przynosi efekty. Gemini Park Bielsko-Biała liczy zyski

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 mar 2017 09:18

Ta strategia przynosi efekty. Gemini Park Bielsko-Biała liczy zyski Gemini Park Bielsko-Biała

Rok 2016 dla bielskiego Gemini Park przyniósł znaczące poszerzenie oferty oraz wzrost obrotów i odwiedzalności obiektu. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii.

REKLAMA

Strategia kontynuacji rozwoju centrum rodzinnego, a także wzmożone działania marketingowe przełożyły się na wzrosty obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich sygnalizowanych przez Footfall Index. W tym okresie obiekt odwiedziło 5 proc. osób więcej niż w roku ubiegłym, a sprzedaż najemców wzrosła średnio o 18 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali przedstawiciele branży gastronomicznej – od 15 do 50 proc., czego efektem jest podpisanie kolejnych umów i powiększenie strefy food court.

- Restauracja KFC w bielskim Gemini Park po raz kolejny zanotowała wzrost sprzedaży oraz liczby odwiedzin w porównaniu do roku poprzedniego. Cieszymy się, że mieszkańcy darzą nas zaufaniem i chętnie wybierają nasz lokal na wspólny posiłek – mówi Adrian Wnęk, koordynator ds. PR w firmie AmRest, która jest operatorem marki. – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Gemini Park Bielsko Biała. Cenimy sobie profesjonalne podejście Zarządu obiektu zarówno do najemców, jak i klientów centrum. Wkrótce uruchomimy tu kolejną restaurację z naszego portfolio, mianowicie Pizza Hut Express – dodaje Adrian Wnęk.

Zadowoleni z funkcjonowania obiektu są także przedstawiciele innych branż, m.in. zabawkowej czy sportowej. Ze względu na osiągane wyniki, w ubiegłym roku marka 4F powiększyła swój salon ze 170 mkw. do 247 mkw. – obecnie to największy lokal tej firmy w Bielsku-Białej.

W minionym roku znacznie poszerzyła się także oferta centrum. Do grona najemców obiektu dołączyło aż 16 znanych marek. Sektor mody męskiej zwiększył się o salony marek Lancerto, Vistula i Wólczanka. Swoją ofertę poszerzyła marka 4F, Play, Hebe, a na klientów czeka nowy KIK oraz nowoczesny salon Komfort z szeroką ofertą dla domu. Część usługową dopełniły z kolei biura podróży TUI, Itaka, a także PKO BP. Swoje salony otworzyły także marki 50 style, Yves Rocher, Aren, X-kom, Street Shop, New Concept, Salad Fantasy i Danish Design. Dotychczasowi najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów najmu, m.in., Ochnik, Solar, New Man Style, Diverse, Lee Wrangler, Greenpoint, Calzedonia, Gatta, X-Zone czy T-Mobile.

Najważniejszym elementem wyróżniającym bielskie Gemini Park na tle całego regionu jest kierowana do rodzin z dziećmi, bogata oferta rozrywkowo-rekreacyjna, której podporządkowano strategię marketingową obiektu. Otwarty w lipcu Eko Park „W Dechę!”, o powierzchni blisko 5 tys. mkw., idealnie wpisuje się w profil centrum. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym znaleźć można atrakcje dla najmłodszych: instalacje, warsztaty edukacyjne i kulturalne. Przez pierwsze 3 miesiące odwiedziło go blisko 17 tysięcy osób. Dodatkowo, w bielskim Gemini Park stale organizowane są wydarzenia dla rodzin, m.in największa w Polsce wystawa Lego, którą odwiedziło ponad 70 tysięcy osób zarówno z Polski, jak i Czech i Słowacji.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA