PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tajemniczy klient odwiedził polskie sklepy. Wyniki nie zachwycają

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • 13 kwi 2012 14:42

Firma Daymaker sporządziła raport o polskich sklepach zrobiony z wykorzystaniem metody mystery shopping. Tajemniczy klienci byli w 625 sklepach ze 125 sieci. Wniosek jest jeden: mamy słabych sprzedawców - czytamy na jednym z blogów "Gazety Wyborczej".

REKLAMA

Z raportu wynika, że: 40 proc. klientów nie zostaje przywitana przy wejściu do sklepu; do 45 proc. klientów sprzedawca nie podchodzi lub nie nawiązuje kontaktu; 48 proc. klientów nie zadano otwartych pytań dotyczących ich wymagań i potrzeb; 65 proc. klientów nie proponuje się przetestowania produktu; 60 proc. klientów nie proponuje się sprzedaży dodatkowej.

Generalnie najlepsze sklepy to VOBIS, Parfois, T-mobile i Yes. Sklepy z najsłabszymi wynikami to C/A, Świat Dziecka, Carrefour i KappAhl.

Jeśli chodzi o kategorie, to w segmencie kawiarnianym dominują: Grycan, Aroma Espresso bar oraz Green Coffe, a njgorszy jest Starbucks.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA