PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tak dobrego roku Galeria Jurajska jeszcze nie miała, a już liczy na więcej

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 sty 2017 09:24

Tak dobrego roku Galeria Jurajska jeszcze nie miała, a już liczy na więcej Galeria Jurajska

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, w 2016 roku odwiedziło ponad 6,5 miliona osób, aż o 300 tys. więcej niż przed rokiem.

REKLAMA

2016 rok Galeria Jurajska zakończyła na sporym plusie. Od stycznia do grudnia odwiedziło ją dokładnie 6 504 035 osób, czyli o blisko 300 tys., więcej niż przed rokiem. Dziś co miesiąc zakupy robi tutaj blisko 550 tys. osób - podaje Jurajska. Ten trend zwyżkowy galeria obserwowała już od początku roku.

- W 2016 roku mieliśmy bardzo mocne otwarcie, ten trend utrzymał się aż do grudnia. W ostatnim miesiącu 2016 dodatkowo pobiliśmy miesięczny rekord odwiedzin. Zakupy w grudniu zrobiło u nas ponad 680 tys. klientów. Był to najlepszy wynik w 2016 roku. Tak duże wzrosty są niejako na przekór ogólny tendencjom jakie panują na rynku - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Coraz więcej nowości

Zdaniem przedstawicieli galerii, jest kilka przyczyn dobrej passy Jurajskiej. Galeria od ponad 3 lat modyfikuje swoją ofertą, dostosowując ją do lokalnego rynku i tutejszych potrzeb. Takie zmiany wprowadzono także w 2016 roku. W ubiegłym roku w galerii otwarto aż 14 nowych sklepów i punktów usługowych. Do grona najemców dołączyli m.in.: Fotojoker, Ptak Moda, Bialcon, Taranko, Gee One, Ananas salon fryzjerski Ciach Ciach, sklep papierniczy Kredka, Virgin Mobile, NC+, a także Paese.

Największe otwarcie w 2016 roku zaliczyła w Jurajskiej marka Carry, która ulokowała tu dwupiętrowy sklep o powierzchni aż 1577,25 mkw. Drugim pod tym względem było studio fitness Calypso. Ulokowało się ono aż na 966 mkw. Ponadto swoje powierzchnie zwiększyły salony: Rossmann, CCC oraz Junior. Aż 29 najemców zdecydowało się przedłużyć umowy najmu na kolejne lata.

- Nowe marki w połączeniu z dotychczasową ofertą przyciągnęły nowych klientów, co więcej skłoniły do powrotów i kolejnych zakupów. Bardzo dobrze przyjęto w tym roku 5 polskich marek odzieżowych, które wprowadziliśmy, a także salon fryzjerski dla dzieci, jedyne takiej miejsce w Częstochowie. Sporym magnesem było także studio fitness, które w znacznym stopniu poszerza ofertę zdrowotną i sportową Jurajskiej. W ten sposób udało na się połączyć dwie aktywności zakupy oraz relaks - mówi Roman Bugajczyk.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA