PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tak poradziła sobie Vistula

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 maj 2017 07:11

Tak poradziła sobie Vistula Vistula

Wzrost przychodów zanotowała w kwietniu br. marka Vistula. Względem 2016 roku osiągnął on poziom 7,5 proc. Oznacza to, że firma sprzedała towary za 48,5 mln złotych.

REKLAMA

Od początku roku przychody Vistuli wyniosły 184,6 mln złotych. To o ponad 12 proc. więcej niż w ubiegłym roku.

Segment odzieżowy, czyli marki Vistula, Wólczanka i Deni Cler w kwietniu podniosły przychody o 9,2 proc. Z kolei marka W.Kruk podniosła przychody o 12,4 proc.

W kwietniu br. skonsolidowana marża wyniosła około 54,4 proc. To wynik niższy od ubiegłorocznego o 2,4 pkt. proc.

Na konie kwietnia grupa Vistula miała 30,7 tys. mkw. powierzchni handlowej. To o 9,6 proc. więcej niż rok temu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA