PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Tak się ma biznes outletowy. Neinver notuje wzrosty sprzedaży i szykuje nowe projekty

Tak się ma biznes outletowy. Neinver notuje wzrosty sprzedaży i szykuje nowe projekty
Factory, fot. mat. prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 26 lut 2019 20:49

W 2018 roku firma Neinver zanotowała 3-proc. wzrost sprzedaży w centrach outlet w Europie do 971 mln euro (rdr) - podała firma w komunikacie. Neinver chce podwoić liczbę nowych obiektów w ciągu najbliższych pięciu lat, a więc wybudować około 150 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 26 lut 2019 20:49

15 centrów outlet w Hiszpanii, we Włoszech, Francji, w Niemczech i Polsce odwiedziło łącznie 42,3 miliona klientów w 2018 roku.

Najbardziej efektywnym okresem roku, pod względem sprzedaży i liczby odwiedzin, okazał się ostatni kwartał, a także okres bożonarodzeniowych zakupów.

- Wyniki te są efektem naszej strategii, zakładającej osiągnięcie organicznego wzrostu sprzedaży poprzez skuteczne zarządzanie oraz inwestycje w podnoszenie standardów naszych obiektów, tak by całe portfolio zapewniało klientom lokalnym i turystom wyjątkowe doświadczenia zakupowe - mówi Carlos González, Managing Director Neinver. - Rozpoczęliśmy przebudowę kilku centrów, m.in. VicolungoThe Style Outlets we Włoszech, Megapark Barakaldo w Hiszpanii, Factory Poznań w Polsce, czy Roppenheim The Style Outlets we Francji. W tym roku planujemy również remonty kilku naszych obiektów w Madrycie.

Jak podkreśla Barbara Somogyiova, Leasing Director Europe Neinver, w ciągu ostatnich pięciu lat liczba partnerów biznesowych wzrosła średnio o 8 proc., co jest znaczącym wynikiem, w kontekście burzliwego okresu w branży. - Przedstawiciele marek i sieci handlowych w pełni akceptują nasz model biznesowy. W 2018 roku podpisaliśmy 350 nowych umów najmu. Wśród nowych najemców i marek, o które rozszerzyło się nasze portfolio w 2018 roku, są: Gant, Guess, Hackett, Karl Lagerfeld, Scotch & Soda, Thomas Sabo, Trussardi i Under Armour.

Całkowity poziom najmu powierzchni handlowych w outletach Grupy Neinver utrzymał się
na wysokim poziomie 96 proc. W portfolio najemców znajduje się około 600 marek i blisko 1400 sklepów.

Wyniki - taki był 2018 rok

Jak podała firma, centra w Niemczech, gdzie firma zarządza Halle Leipzig i Montabaur The Style Outlets, osiągnęły bardzo dobre wyniki, zarówno pod względem liczby odwiedzających, jak i wysokości sprzedaży - dwucyfrowe wzrosty w każdej z tych kategorii.

Całkowita sprzedaż wzrosła o 14,5 proc., zaś liczba odwiedzających zwiększyła się o 15 proc. - do 3,1 miliona klientów. Wzrost ten jest m.in. efektem otwarcia centrum Halle Leipzig po drugiej fazie rozbudowy. Centrum wzbogaciło się o 7000 mkw. powierzchni handlowej i 30 nowych salonów outletowych, wprowadzając takie marki, jak: Esprit, Skechers, Triumph, O'Neill, Brax, Sunglass Hut, Odlo, Cecil i Blank Home.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.221.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.