PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tak zmieniają się Promod i L'Occitane

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lip 2016 09:37

Tak zmieniają się Promod i L'Occitane fot. Sestore

Firma Sestore, specjalizująca się w modernizacji i wykończeniach sklepów sieciowych, właśnie realizuje projekty dla sieci Promod oraz L'Occitane w kilku polskich miastach.

REKLAMA

Nowy sklep Promod o powierzchni ok. 155 metrów będzie znajdować się w powstającej obecnie Galerii Posnania, jednym z największych centrów handlowych w kraju. Lokal będzie się wyróżniał unikatową witryną o wysokości 8 metrów – jedyną tego rodzaju w sklepach tej marki w Polsce.

- Realizacja prac w tej lokalizacji stanowi wyzwanie, ale też wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że jako młoda firma, partycypujemy w tym przedsięwzięciu – mówi Tomasz Szatkowski, dyrektor ds. rozwoju Biznesu Sestore.

Prace budowlane ruszyły 20 czerwca, a ich zakończenie jest planowane ok. 15 sierpnia. Sklep zostanie otwarty dla klientów w październiku, gdy całe centrum Posnania rozpocznie działalność.

Kolejne projekty dla L'Occitane

Sestore zbuduje w Posnanii także nowy salon sieci L'Occitane. Obecnie trwają uzgodnienia dotyczące projektu, a następnie zostanie określony termin rozpoczęcia prac. Prace projektowe trwają także w Atrium Promenada w Warszawie, gdzie realizacja inwestycji zacznie się we wrześniu.

W ostatnich dniach rozpoczęła się również modernizacja salonu tej marki w Galerii Krakowskiej. Z kolei 1 sierpnia ruszy budowa w centrum Manufaktura w Łodzi. W obu przypadkach istniejące lokale zostaną rozebrane praktycznie w całości, a na ich miejsce powstaną nowe sklepy.

- Sestore, jako generalny wykonawca, jest odpowiedzialny za całość prac. W zakres zleceń wchodzą prace budowlane, elektryczne i sanitarne m.in. dotyczące wentylacji i klimatyzacji. Klient otrzyma sklepy „pod klucz”, gotowe do otwarcia dla odwiedzających – wyjaśnia Tomasz Szatkowski.

L'Occitane przywiązuje dużą wagę do ochrony środowiska. Podczas modernizacji zostaną więc wykorzystane tylko materiały, których wytworzenie lub użycie nie wywiera negatywnego wpływu na otoczenie.

Współpraca z L'Occitane trwa od jesieni 2015 roku. Sestore wykonał już modernizację dwóch placówek w Warszawie: w Galerii Mokotów i Sadyba Best Mall oraz jednej w Silesia City Center w Katowicach.

Przedsezonowy lifting sklepów

Okres wiosenny był dla Sestore czasem intensywnych prac w zakresie modernizacji i rewitalizacji obiektów. Sieci handlowe i sklepy przygotowywały się w ten sposób do sezonowych wyprzedaży.

- Klienci zlecali kompleksowe odświeżenie sklepów, chcąc zadbać o ich wizerunek i zachęcić kupujących do odwiedzin w czasie przecen – dodaje Tomasz Szatkowski. Z usług skorzystały takie marki, jak m.in. Orsay czy Grupa Inditex.

Sestore działa na rynku od 2014 roku jako spółka zależna Sescom. Ma na swoim koncie szereg projektów remontowych, instalacyjnych i inwestycyjnych w Polsce oraz za granicą m.in. dla hotelu Savoy w Pradze, a także marek, takich jak Douglas, Mango, Tally Weijl, Claire’s, Vision Express, Sephora czy KFC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA