PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Takiego supermarketu jeszcze nie było. Carrefour przedstawia format premium

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 maj 2016 12:21

Takiego supermarketu jeszcze nie było. Carrefour przedstawia format premium Carrefour, mat. prasowe

Zmodernizowany supermarket Carrefoura, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, właśnie został otwarty. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.

REKLAMA

Supermarket w nowej odsłonie mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Sieć zaprezentowała w nim wiele nowoczesnych rozwiązań.

W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców. Nowy sklep z logo „Market” oferuje znacznie szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, a także wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgają po uzupełniające się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.

Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 mkw., z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszają się po sklepie i łatwiej odnajdują poszukiwane produkty.

Sklep udostępnił również szeroki wybór produktów Kuchni Świata, w tym nowej oferty wyrobów amerykańskich, a także rozszerzony asortyment produktów francuskich oraz włoskich.

Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwiązania z zakresu digitalizacji. W sklepie całą komunikację POS przy kasach zastąpiono nowoczesnymi ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajdują się w jednym miejscu i podane są w przystępnej formie krótkich animowanych komunikatów.

Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. Tylko w ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA