PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Takiego systemu parkingowego w Polsce jeszcze nie było. Klif go ma!

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 gru 2016 12:26

Takiego systemu parkingowego w Polsce jeszcze nie było. Klif go ma! fot. Dom Mody Klif

W warszawskim Domu Mody Klif uruchomiony został nowy system płatnego parkowania. Rozwiązanie o nazwie „Autopay” wdrożone we współpracy z firmą EuroPark jest pierwszym tego typu w Polsce.

REKLAMA

System płatnego parkowania w Domu Mody Klif działa w oparciu o system kamer skanujących tablice rejestracyjne pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu parkingu. Kontrola czasu postoju odbywa się zdalnie, bez udziału bramek i szlabanów, dzięki czemu zupełnie wyeliminowano problem ewentualnych zatorów na wyjeździe z parkingu. Płatność naliczana jest jedynie w dni robocze, dla samochodów pozostających na parkingu dłużej niż 3 (trzy) godziny. Stawka godzinowa po przekroczeniu tego czasu wynosi 4 PLN. Maksymalnie uproszczono i zautomatyzowano również sam system rozliczenia ewentualnych opłat. Klienci Klifu nie muszą pamiętać o biletach parkingowych.

Poza klasyczną metodą płatności w dwóch kasach automatycznych znajdujących się wewnątrz Centrum i na terenie parkingu, gdzie rozliczenie następuje po podaniu numeru rejestracyjnego  pojazdu lub on-line, w ciągu 48 godzin, poprzez stronę internetową. Można także zarejestrować swoje dane w systemie oraz ustawić całkowicie zdalną płatność kartą kredytową. Osoby korzystające z parkingu często i pozostawiające tu samochody na dłużej, zyskały możliwość wykupienia abonamentu miesięcznego, dzięki czemu będą miały prawo do korzystania z miejsca parkingowego i pełną kontrolę wydatków związanych z postojem samochodu.

- Wygodny i bezpieczny parking jest jednym z elementów decydujących o tym, że klienci pozytywnie oceniają centrum handlowe. Decydując się na współpracę z EuroPark, dostarczamy naszym klientom jeden z najnowocześniejszych i najwygodniejszych systemów parkingowych w Europie. To pierwszy tego typu system w Polsce. Rozwiązanie to z bardzo dobrym skutkiem było wdrożone za granicą i wierzę, że równie dobrze sprawdzi się w Warszawie. Stopień automatyzacji procesu parkowania i rozliczania opłat za postój zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i komfort klientów, minimalizując jednocześnie wszystkie potencjalne niedogodności – komentuje Agnieszka Sawicka, Associate Director w AEW Europe, firmie reprezentującej właściciela Domu Mody Klif.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA