PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Taktyka Biedronki może uderzyć w samą firmę

  • dlahandlu.pl
  • 27 cze 2014 12:02

Taktyka Biedronki może uderzyć w samą firmę

- To, że nasi kochani rodacy słabo liczą wiemy od dawna. Dlatego dość łatwo przekonać ich na podstawie pojedyńczych produktów, że "najniższe ceny" w Biedronce to fakt. Tymczasem z łatwością znajdziemy chociażby w internecie porównania koszyków zakupów z których wynika, że Biedronka plasuje się pod koniec stawki - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Piotr Zajlich, Creative & Strategic Director San Markos.

REKLAMA

- W tym momencie dokładnie widać jaką siłę mają media. Olbrzymie nakłady przekładające się na stałą obecność w świadomości odbiorców doskonale budują przekaz, o który chodzi strategom i marketerom Biedronki nawet, jeśli nie jest do końca oparty na prawdziwych danych. Tak, czy owak, jeśli okazuje się, że brnięcie pod prąd w rzeczywistości jest skuteczne, to byłoby nierostropne zaprzestanie takiego sposobu reklamy. A więc skoro brnięcie pod prąd rzeczywistości działa, to brnijmy w to do końca - mówi Piotr Zajlich.

- Stąd w mojej opinii pojawił się absurd. Daleki jestem od sugerowania, że Biedronka drwi z odbiorców próbując wmówić im swoją wersję świata - to po prostu agresywna taktyka. Taktyka, która może obrócić się jednak przeciw marce, bo z filmów wyraźnie wyłania się przekaz "nie ma nic dziwniejszego od cen w Biedronce". Prawda. Najniższe i nie najniższe zarazem są rzeczą dziwną - dodał Zajlich.

- Co do jakości samych komunikatów uważam, że są zrobione bardzo dobrze. Porządna reżyseria, fajne animacje, proste historie, w których znajdziemy "twist" mogący niektórych rozbawić. Nie mam uwag. No, może poza tym, co za tymi komunikatami stoi, ale o tym pisałem na początku... - podsumował.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA