PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tallinder stawia na styl i atmosferę wnętrza

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 cze 2016 17:55

Tallinder stawia na styl i atmosferę wnętrza Tallinder, Arkadia

Strefa lounge z kominkiem, kącik, w którym można przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, modzie czy architekturze oraz naturalne materiały zastosowane w wystroju wnętrza, takie elementy mają wyróżniać salony Tallinder. O nowym koncepcie sklepów najmłodszej marki LPP opowiada Marta Chlewicka - rzecznik prasowy LPP.

REKLAMA

Przygotowanie konceptu salonu, który byłby spójny z naszymi założeniami a jednocześnie odpowiadał potrzebom klientów z kategorii premium było dla nas dużym wyzwaniem. Prace nad konceptem wyprzedziły badania, z których dowiedzieliśmy się o tym,  jakie zwyczaje zakupowe mają nasi przyszli klienci, co ich w sklepach marek premium interesuje, a co już niekoniecznie - tłumaczy Marta Chlewicka, rzecznik prasowy LPP.

Spółka zaprosiła do współpracy przy projekcie sklepów londyńskie studio Brinkworth, które pracowało wcześniej z takimi brandami jak All Saints, Karen Millen czy Hugo Boss. - Przeprowadziliśmy najpierw wspólnie warsztaty na linii Londyn – Gdańsk, w których aktywnie uczestniczył Departament Aranżacji Salonów Tallinder, LPP, z których wyłonił się spójny koncept nazwany „The home of refined style”, co można tłumaczyć jako "Dom Wysublimowanego Stylu" - mówi Marta Chlewicka.

Zadanie, jakie postawił sobie właściciel marki, to sprawienie, żeby czas spędzony w Tallinderze nie był dla klienta tylko doświadczeniem zakupowym. - W naszych sklepach będzie można nie tylko kupić ubrania z naszych kolekcji, ale również zrelaksować się w strefie lounge z kominkiem czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie czy architekturze. To, co będzie nas wyróżniało to naturalne materiały, z jakich budujemy nasze salony, takie jak skóra, kamień czy barwione atramentem drewno - mówi Marta Chlewicka.

Każdy z dotychczasowo otwartych salonów Tallider (łącznie z warszawskim jest ich 8: Gdańsk, Gdynia, Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Katowice i Szczecin, a w planach na jesień Poznań) jest projektowany indywidualnie.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA