PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Tam, gdzie giganci przeplatają się z lokalnym kolorytem

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 gru 2017 07:22

Tam, gdzie giganci przeplatają się z lokalnym kolorytem Anna Thomas, dyrektor Centrum Handlowego Madison

Trójmiejskie galerie każdego dnia goszczą turystów i klientów biznesowych z całego świata. Jak znaleźć złoty środek i - oprócz dalekich gości - zadowolić też mieszkańców Trójmiasta oraz studentów - mówi dla Propertynews.pl Anna Thomas, dyrektor zlokalizowanego tuż przy gdańskim Starym Mieście Centrum Handlowego Madison.

REKLAMA

Na handlowej mapie Trójmiasta jest blisko 30 galerii. Trudno pozyskuje się najemców przy takiej konkurencji?

Rzeczywiście od 2003 roku na terenie Trójmiasta powstało kilkanaście obiektów handlowych. Przy dużej konkurencji trzeba umieć się wyróżnić by najemcy chcieli u nas otwierać swoje lokale i pozostawać w nich jak najdłużej. Madison nie tylko utrzymuje dobre wyniki, ale  wykazuje  trendy wzrostowe. Niezmiennie od 2007 roku utrzymujemy najniższy w Trójmieście wskaźnik pustostanów – zaledwie 2,5 proc., a liczba klientów w przeliczeniu na metr kwadratowy jest porównywalna z najlepszymi obiektami w kraju.

W porównaniu z konkurencją Madison wyróżnia się jako obiekt typu „convenience”. Ze względu na lokalizację jest idealnym miejscem na szybkie i komfortowe zakupy w drodze do pracy czy smaczny posiłek pomiędzy wycieczkami po Gdańsku. To sprawia, że potencjał obiektu dostrzegają również najemcy, z których zdecydowana większość jest z nami praktycznie od początku.

Galeria przechodzi serię zmian. Latem otworzyliśmy nową strefę gastronomiczną – Madison Food Zone z kuchnią z całego świata, którą klienci mogą cieszyć się w nowych wnętrzach z widokiem na Stare Miasto.

Trójmiasto to specyficzny rynek. Jacy najemcy najlepiej odnajdują się nad morzem? Duże sieci handlowe, lokalni przedsiębiorcy czy unikatowe butiki?

Trójmiasto to dzisiaj po Warszawie najdynamiczniej rozwijająca się aglomeracja w Polsce. Stale przybywa tu mieszkańców, głównie ludzi młodych, wykształconych z wysokim wskaźnikiem zatrudnienia. W plebiscycie Best European Destination 2017, głosami internautów z całego świata, Gdańsk znalazł się na trzecim miejscu, tuż obok Porto i Mediolanu. Do Gdańska stale przybywają turyści, co powoduje, że niemal codziennie spotykamy się z zupełnie nowym typem klienta. Staje się to często powodem zakupów bardziej impulsywnych bądź wynikających z atrakcyjnych cen, jakie może zaoferować Polska np. Skandynawom.

Miasto stało się ulubionym miejscem turystów z całego świata, a Madison położony tuż obok Starego Miasta jest idealnym miejscem zarówno dla gigantów odzieżowych, jak i lokalnych butików, które dodatkowo podkreślają gdański charakter galerii.  

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.